X
روحیه ازخودگذشتگی، نیاز امروز کشور برای عبور از موانع و مشکلات پیش رو

 روحیه ازخودگذشتگی، نیاز امروز کشور برای عبور از موانع و مشکلات پیش رو

چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating
مهندس هاشم امینی با حضور در جمع صمیمی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز برگزار شد از سقاهای نمونه این شرکت تقدیر کرد.
وی در این دیدار با اشاره به آثار و برکات سقایت در زندگی، گذشتن از خود و کار خالصانه و بی منت برای مردم را ویژگی بارز سقا عنوان کرد و گفت: اگر انسان بخواهد آبرویی نزد خدا داشته و در عرصه خدمت رسانی به مردم موفق و ماندگار باشد باید به تاسی از سقای دشت کربلا ازخودگذشتگی داشته باشد.
مهندس امینی روحیه ایثار را نیاز امروز جامعه برای عبور از مشکلات دانست و با بیان اینکه خدمت به خلق، با خلوص و تعهد بسیار ارزشمند است خطاب به کارکنان حوزه های مختلف این شرکت که به عنوان سقای نمونه انتخاب و از آنها تجلیل شد اظهار داشت: این عنوان "سقای نمونه" بسیار بزرگ و با اهمیت است و بایستی در اخلاق، رفتار و عمل شما تجلی پیدا کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود شرایط آبی کشور را پس از بارشهای اخیر، مناسب توصیف کرد و با تقدیر از عملکرد گروه های اعزامی این شرکت به مناطق سیل زده کشور برای کمک به جبران خسارت های سنگین وارد شده به هموطنان افزود: همکاران با نوع دوستی خود، سقایی را از شعار به شعور تبدیل کرده و با خدمات ایثارگرانه و بهره گیری از تجهیزاتی که برآمده از ابتکار خودشان بود علاوه بر یاری سیل زدگان، فرهنگ کار و تلاش را نیز گسترش داده اند.
هاشم امینی آبرسانی باکیفیت، به موقع، بی منت و باخلوص را در راس برنامه های این شرکت اعلام کرد و با اشاره به شعار سال 98 شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان «انسجام سازمانی، پویایی و رضایتمندی» گفت: علیرغم بارشهای بی سابقه و جاری شدن سیلابها در کشور، سد زاینده رود همچنان از نظر ذخیره آبی در شرایط نامناسب است و خدمتگزاران مردم در هر دو حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی با انسجام و همدلی، تمام توان خود را برای تامین آب آشامیدنی بیش از 90 شهر و 1000 روستا و جلب رضایتمندی آنها به کار خواهند گرفت.
گفتنی است سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز ، توسط مدیرعامل این شرکت به عنوان روز "سقا" نامگذاری شده و در این روز از کارکنان نمونه تجلیل می شود.
تصاویر
  • روحیه ازخودگذشتگی، نیاز امروز کشور برای عبور از موانع و مشکلات پیش رو
  • روحیه ازخودگذشتگی، نیاز امروز کشور برای عبور از موانع و مشکلات پیش رو
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری