X
با امدادرسانی آبفای استان تهران مسیر شوشتر به اهواز باز شد

 با امدادرسانی آبفای استان تهران مسیر شوشتر به اهواز باز شد

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران گفت: بخشی از نیروهای آبفای استان تهران با پمپ‌های با دبی بالا که در منطقه کمیاب هستند، توانستند مسیر شوشتر به اهواز و جاده شیبان را باز کنند.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating
نخستین نیروها و تجهیزات امدادی آبفای استان تهران روز 19 فروردین‌ماه به خوزستان اعزام شده اند.
کرمی‌نژاد افزود: نیروهای ما خط انتقال 400 میلی‌متری سوسنگرد را که شکسته بود، تعمیر و آماده به‌کار کردند و با تانکرهای ثابت و سیار آب‌رسانی به سوسنگرد و بستان را آغاز کرده‌اند.
او گفت: آبفای استان تهران در اهواز دو ستاد بحران تهران و آبفای کشور را پشتیبانی می‌کند.
کرمی‌نژاد با بیان این‌که نیروهای آبفای استان تهران، فاضلابی را که در سطح اهواز جاری شده بود جابجا کردند گفت: از صبح امروز هم در اهواز آب بیمارستان امام خمینی را تخلیه کردیم و سایر همکاران هم که پمپ‌های قوی و نیز کوچک و خانگی دارند در سطح اهواز مشغول جمع‌آوری آب از خیابان‌ها و خانه‌ها هستند.
کرمی‌نژاد درباره وضعیت آب‌رسانی به کمپ‌های اسکان سیل‌زدگان در خوزستان گفت: پادگان‌ها در اختیار افرادی که از مناطق سیل‌زده آمده‌اند، قرار گرفته است؛ گرچه هلال‌ احمر مسئولیت تامین آب پادگان‌ها را به عهده گرفته است، اما نیروهای آبفای استان تهران به کمک هلال احمر رفته‌اند و مشغول آب‌رسانی هستند.
به گفته کرمی‌نژاد در دومین دور ارسال نیرو و امکانات به خوزستان بیش‌تر مایحتاج مورد نیاز منطقه که عمدتا پمپ‌های فشار قوی با دبی بالا، پمپ‌های ضعیف‌تر، لوازم آب‌رسانی، ابزار کار، آزمایشگاه سیار وثابت را شامل می‌شود، ارسال شده است.
ماموریت آبفای استان تهران در خوزستان، دفع و انتقال آب‌های جمع‌شده از سیل به‌ویژه در اهواز و سوسنگرد، تامین و توزیع آب، تعمیرات شبکه و خطوط انتقال آب است.
کرمی‌نژاد در باره تعداد نیروهای آبفای استان تهران در لرستان و خوزستان گفت: هم‌اکنون حدود 100 نفر به خوزستان و 60 نفر به لرستان اعزام کرده‌ایم که شامل گروه جوشکار و رانندگان جرثقیل، تانکر، کفی و کانتینر تجهیزات است.
تصاویر
  • با امدادرسانی آبفای استان تهران مسیر شوشتر به اهواز باز شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری