X
وضعیت آبرسانی به روستاهای درگیر در سیل خوزستان بررسی شد

 وضعیت آبرسانی به روستاهای درگیر در سیل خوزستان بررسی شد

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان های اهواز و کارون بازدید بعمل آمد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان حمیدرضا جانباز گفت: این بازدید در راستای بررسی وضعیت آبرسانی به اهالی روستاهای درگیر در سیل و تاسیسات آبرسانی روستایی در معرض سیلاب انجام شد.

وی افزود: پس از بارندگی ها و وقوع سیلاب در سطح استان خوزستان، بسیاری از تاسیسات آبرسانی روستایی در حوزه سه رودخانه کرخه،کارون و دز به زیر آب رفت که تعدادی از آنها از مدار خارج شده اند.

جانباز بیان کرد: علیرغم وجود سیلاب و با وجود مشکلاتی همچون از دست رفتن جاده های دسترسی و یا در محاصره آب قرار گرفتن تاسیسات آبرسانی اما به همت و تلاش کارکنان آبفا روستایی خوزستان و استفاده از روش های ابتکاری، تعدادی از تاسیسات از مدار خارج شده راه اندازی شدند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: نکته قابل توجه در راه اندازی تعدادی از تاسیسات آبرسانی روستایی انجام اقدامات ابتکاری است که منجر به تامین آب مورد نیاز اهالی شریف روستایی شده است.

گفتنی است وی در پایان بازدید از تاسیسات آبرسانی روستایی و تعدادی از روستاهای سیل زده از خدمات مجموعه آبفا روستایی خوزستان در تامین آب روستاها و اردوگاه های محل استقرار سیل زدگان تقدیر بعمل آورد.

تصاویر
  • وضعیت آبرسانی به روستاهای درگیر در سیل خوزستان بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری