X
آبرسانی به روستاهای شهرستان دزفول شبانه روزی است

 آبرسانی به روستاهای شهرستان دزفول شبانه روزی است

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان دزفول از پایداری آب شرب کلیه روستاها و در مدار قرار داشتن کلیه تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان خبر داد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمد گلچین پور گفت: در ایام بارندگی و طغیان رودخانه دز تاسیسات آبرسانی روستایی بنه علوان، دیلم عزیب، 7 روستای زاویه ها، دهنو باقر و بنه عاطی دچار آبگرفتگی و از مدار خارج شدند.

وی افزود: مشکل رخ داده منجر به قطعی موقت آب مورد نیاز اهالی شریف روستاهای تحت پوشش شد که این امور از طریق تانکر سیار و مخازن ذخیره آب، مشکل بوجود آمده را کاهش داد.

گلچین پور بیان کرد: 8 روستای شهرستان دزفول در ایام سیلاب بوجود آمده و بنا بدستور فرماندار می بایست تخلیه و در اردوگاه های پیش بینی شده مستقر می شدند و امور آبفا روستایی از طریق تانکر سیار و نصب مخازن ذخیره آب در اردوگاه، به اهالی شریف روستایی خدمت رسانی کرد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان دزفول با بیان اینکه روستاهای تخلیه شده، در حال بازگشت به منازل خود هستند، گفت: با کاهش سطح آب و خط خطرات احتمالی ناشی از سیلاب، اهالی شریف 8 روستای تخلیه شده در حال بازگشت به منازل خود هستند.

وی یادآور شد: پس از بازگشت اهالی روستایی هیچ گونه کمبودی در تامین آب مورد نیاز خود نخواهند داشت.

تصاویر
  • آبرسانی به روستاهای شهرستان دزفول شبانه روزی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری