X
خسارت سیل به تاسیسات زیر بنایی آب  9 شهر در خراسان رضوی46میلیارد و 700میلیون ریال اعلام شد

 خسارت سیل به تاسیسات زیر بنایی آب 9 شهر در خراسان رضوی46میلیارد و 700میلیون ریال اعلام شد

خسارت سیل به تاسیسات زیر بنایی آب 9 شهر در استان خراسان رضوی46میلیارد و 700میلیون ریال اعلام شد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating
خسارت سیل به تاسیسات زیر بنایی آب 9 شهر در استان خراسان رضوی46میلیارد و 700میلیون ریال اعلام شد.
به گفته مدیر عامل آبفای خراسان رضوی  در جریان بارش های ششم فروردین ماه امسال تاسیسات آبرسانی شهرهای فیض آباد، نیشابور، خرو ، طرقبه، کاشمر، بجستان، گلبهار، کندر و گلمکان از 45 تا 100درصد دچارخسارت شد ولی خوشبختانه هیچ یک از شهرهای مواجه با حادثه درگیر قطع آب نشدند.
سید ابراهیم علوی این خسارت ها را شامل تخریب و شکستگی دو هزارو 900مترخطوط انتقال،آسیب به اتاقک و حصار چند حلقه چاه و تخریب دیواره چاه با عمر بین یک تا 15 سال اعلام و خاطر نشان کرد در جریان بارش های چند روز گذشته هم تاسیسات آبرسانی شهرهای تایباد و بردسکن هم دچار آسیب دیدگی شد که هنوز برآورد خسارت نشده است.
وی با بیان اینکه آبفای استان بر اساس اطلاعیه های هواشناسی ، مدام در حال اطلاع رسانی به مدیران عامل و مدیران امورهای تابعه می باشد افزود:در جریان سیلاب هفته اول فرودین ماه بیشترین خسارت به تاسیسات آبرسانی شهر فیض آباد وارد آمد.
وی به برنامه مقاوم سازی تاسیسات آب شهرها اشاره و تاکید کرد : شهرهای تربت حیدریه و کلات با اجرای پروژه های مقاوم سازی از کمترین خسارت سیل برخوردار بودند لذا این پروژه ها در دیگر شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد.
علوی با بیان اینکه بر اساس گزارش های سازمان هواشناسی ، بارش ها تا خردادماه سال جاری در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت ، از خراسان رضوی به عنوان معین استان گلستان نام برد و ادامه داد: با وقوع سیل در این استان ، دواکیپ واکنش سریع با تجهیزات کامل شامل دو دستگاه خودروی پیکاپ، موتور برق، کف کش و دستگاه جوش پلی اتیلن آماده اعزام به منطقه می باشند.
وی افزود: شرکت آبفای خراسان رضوی همچنین به دنبال وقوع سیل در آق قلا استان گلستان اقدام به تهیه و ارسال هزارو 50 شل به تعداد شش هزارو 300 بطری آب معدنی و 600متر لوله پلی اتیلن به این منطقه کرد.
گفتنی است کارکنان این شرکت نیز یک روز از حقوق خود را به خسارت دیدگان سیل اخیر اختصاص دادند




تصاویر
  • خسارت سیل به تاسیسات زیر بنایی آب  9 شهر در خراسان رضوی46میلیارد و 700میلیون ریال اعلام شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری