X

 آغاز عملیات اجرایی ۷ مجتمع آبرسانی سیستان و بلوچستان در طرح جهاد آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی، با محوریت محرومیت‌زدایی، عملیات اجرایی ۷ مجتمع آبرسانی جهت بهره‌مندی جمعیتی قریب به 140 هزار نفر از آب پایدار به زودی آغاز می‌شود.
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان،  ششمین جلسه استانی شورای جهاد آبرسانی، با حضور "حسین مدرس خیابانی" استاندار سیستان و بلوچستان،  "سردار احمد شفاهی" فرمانده سپاه سلمان استان، "سردار محمد کرمی" فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، "علیرضا قاسمی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.
"قاسمی" ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای آبرسانی به هزار و ۷۵۱ روستا، در این نشست بیان کرد: در ادامه اجرای پروژه‌های آبرسانی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، به زودی عملیات اجرایی ۷ مجتمع آبرسانی جهت بهره‌مندی جمعیتی قریب به 140 هزار نفر از آب پایدار در این استان آغاز خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر تهیه نقشه و جزئیات اجرایی طرح برای ۳۹۴ روستای تحت پوشش، پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ماه، همزمان با اجرای طرح جزئیات آبرسانی به ۵۰۰ روستا تکمیل و نسبت به تجهیز کارگاه نیز اقدام شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با حمایت استاندار و توان اجرایی بالای سپاه سلمان عملیات اجرایی این طرح در کلیه شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری