X
اولین جلسه کاری تدوین سیاست ها و برنامه های سال جاری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران برگزار شد

 اولین جلسه کاری تدوین سیاست ها و برنامه های سال جاری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران برگزار شد

اولین جلسه کاری تدوین ساست ها و برنامه های سال جدید شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با حضور مدیرعامل، قائم مقام،معاونین،مدیران و کارکنان زیرمجموعه در سالن همایش این شرکت برگزار شد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، مهندس صفدری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه های رجب و شعبان و اعیاد پیش روی شعبانیه حضور معاونین، مدیران و کارکنان شرکت و همچنین ابراز تاسف از وقوع بلایای طبیعی اخیر که برای بسیاری از هموطنان کشور مان مشکلاتی را بوجود آورد، نکاتی را برای آغاز سال کاری جدید متذکر شد..

مدیرعامل آبفای شرق به استفاده از فرصتهای پیش رو در ماموریت هایی که پرسنل این شرکت جهت آب رسانی به هموطنان سیل زده کشورمان طی روزهای اینده با سعه صدر و حوصله خواهند داشت تاکید نمود.

وی در ادامه از زحمات مدیریت امور آبفای رودبارقصران و نیز مجموعه معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت در مهار سیل اخیر در این منطقه تقدیر و تشکر نموده و تمامی کارکنان مجموعه آبفای شرق را به انجام کارها با فکر و تدبیر و اراده بهتر نسبت به سال گذشته دعوت کرد،بطوری که کاستی های سال گذشته نیز جبران گردد.

مجتبی صفدری موضوع بازدید از تاسیسات و بازسازی آنها را تحت نظارت معاونت های مهندسی و توسعه و نظارت بر بهره‌برداری و مدیریت بحران به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی آینده را خواستار شد.

توجه به کاهش هزینه‌ها در اقدامات شاخص شرکت و ایجاد منابع مالی جدید از نکات برجسته و مهم عنوان شده در این جلسه توسط مدیرعامل آبفای شرق بود.

مهندس صفدری در پایان اتمام پروژه های نیمه تمام شرکت ظرف شش ماه آینده، ایجاد تناسب میان کارهای پیمانکاری و امانی‌ شرکت، تکمیل تجهیزات کاری و ابزاری لازم و رعایت مسائل ایمنی در عملیات های فنی و اجرایی را از تمامی پرسنل شرکت خواستار شد.

تصاویر
  • اولین جلسه کاری تدوین سیاست ها و برنامه های سال جاری شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری