X
وصل شدن آب شرب 781 روستای سیل زده در لرستان

 وصل شدن آب شرب 781 روستای سیل زده در لرستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از وصل شدن اب شرب 781 روستای سیل زده در این استان خبر داد.
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، مهندس علیرضا کاکاوند گفتک در سیل هفته گذشته در لرستان، 796 روستای استان با قطع آب، شکستگی شبکه و از تخریب تاسیسات همراه بوده اند که با تلاش های انجام شده در حال حاضر تنها 15 روستا با مشکل همراه هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروها و کارشناسان شرکت آبفار لرستان بصورت شبانه روزی برای وصل کردن آب این روستاها در تلاش بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی تصریح کرد: عدم وجود راه دسترسی و قطع برق دلیل اصلی بروز مشکلات در این روستاه بوده که با اقدامات انجام شده تاکنون چهار دستگاه دیزل ژنراتور برای برق رسانی به شبکه و تاسیسات آبرسانی بکارگیری شده است.

وی اضافه کرد: در صورت تامین برق و وجود راه دسترسی، اب شرب این روستاها در اسرع وقت وصل می شود که به دلیل بروز مشکلات مختلف این مهم محقق نمی شود و شرکت ابفار لرستان در صدد بکارگیری دیزل ژنراتور جدید در برخی از این روستاها است.

کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری 37 اکیپ عملیاتی و آبرسانی با 30 تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستانشینان را در خصوص آب رسانی تامین کنند.

مدیر عامل شرکت ابفار لرستان اضافه کرد: شرکت ابفار لرستان در این مدت با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی بین بخشی توانسته است خط کمکی برای انتقال آب از روستاها به شهر پلدختر را نیز وصل کند که با وصل این خط سرعت عمل آبرسانی به شهر پلدختر افزایش می یابد.

وی افزود: علاوه بر این مهم تاکنون بیش از 60 کامیون آب بسته بندی به روستاها و مناطق سیل زده ارسال شده است.

 

تصاویر
  • وصل شدن آب شرب 781 روستای سیل زده در لرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری