X
با ابتکار عمل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی برداشت آب شرب از قسمت فوقانی سد شیرین دره  در شهر بجنورد آغاز شد

 با ابتکار عمل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی برداشت آب شرب از قسمت فوقانی سد شیرین دره در شهر بجنورد آغاز شد

با ورود سیلاب به سد شیرین دره و عدم امکان استحصال آب از لایه های پایینی ، با ابتکار عمل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی برداشت آب از قسمت فوقانی این سد آغاز شد
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 | Article Rating

مهندس غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ضمن بیان خبر فوق گفت : بارش های شدید در روزهای اخیر و ورود سیلاب به سد شیرین دره ، استحصال آب از این سد جهت تصفیه و شرب را غیر ممکن نمود .

مهندس ساقی افزود : بواسطه حجم بالای سیلاب و خروج این منبع عظیم آبی از مدار تولید  ، شهروندان در برخی از نقاط شهر بجنورد با  افت فشار و کمبود آب مواجه شدند  که در صورت تداوم وضعیت ،قسمت های بیشتری از شهر با قطعی آب مواجه می شد .

ساقی با اشاره به اقدامات این شرکت در مقابله با مشکل پیش آمده گفت : با ابتکار و تلاش شبانه روزی پرسنل این شرکت و همراهی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی ،عملیات برداشت آب بصورت ثقلی و بدون استفاده از پمپ  جهت ارسال به تصفیه خانه آب شهر بجنورد از لایه های فوقانی دریاچه سد و از روی تاج سد شیرین دره بصورت سه خط موازی آغاز گردید .

وی خاطر نشان ساخت با رسیدن آب به تصفیه خانه و پس از طی مراحل تصفیه ، آب وارد مخازن شهر بجنورد گردید و کمبود فشار و قطعی های ایجاد شده که بواسطه حجم بالای سیلاب ایجاد شده بود ،در شهر بجنورد بطور کامل مرتفع گردید .

تصاویر
  • با ابتکار عمل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی برداشت آب شرب از قسمت فوقانی سد شیرین دره  در شهر بجنورد آغاز شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری