X
مدیرعامل شرکت آبفا کرمان معرفی شد

 مدیرعامل شرکت آبفا کرمان معرفی شد

در آئینی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولین، علیرضا عبدیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان کرمان معرفی و از محمد طاهری مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل شد.
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، مسعود خشائی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این آئین ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد طاهری و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید شرکت آبفا کرمان گفت: اقدامات موثری طی سال‌های گذشته انجام شده است و در حوزه روستایی ضریب پوشش به 70 درصد می‌رسد و در این دولت این ضریب را به طور چشمگیری افزایش می‌دهیم.
وی قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص آبرسانی به 669 روستا را از جمله اقدامات موثر بیان کرد که رفع مشکلات آب در روستاهای کشور را دنبال می‌کند و افزود: امیدواریم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری مشکلات آب شرب را رفع و مردم را از نعمت آب پایدار بهره‌مند کنند.
خشائی به دشواری‌های حوزه آبرسانی در استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پهناور بودن استان، کار دشوار است و ما در کرمان بالغ بر 25 هزار کیلومتر شبکه توزیع آب داریم و طول خطوط انتقال 9 هزار کیلومتر و حجم مخازن نزدیک به 930هزارمترمکعب است.
وی تصریح کرد: در حوزه فاضلاب با ورود بخش خصوصی امیدواریم اجرای پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود و چنانچه به بهره‌برداری برسد ضریب برخورداری استان به میانگین کشوری نزدیک می‌شود و مجموعه تمام این خدمات رضایت‌مندی مردم در استان کرمان را به دنبال خواهد داشت.
در ادامه محمد طاهری با قدردانی از همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرائی و تلاش‌های کارکنان شرکت آبفا استان کرمان در زمان تصدی وی، به مشکلات کمی آب شرب در کرمان اشاره کرد و گفت: ۹۵ درصد منابع تامین آب شرب در این استان از چاه‌ها و منابع زیرزمینی است و در روستاها نیز از نظر کمی همین شرایط وجود دارد.
وی ادامه داد: از نظر کیفی در بیش از 13 شهر تصفیه‌خانه آب و ارتقاء کیفی در حال ساخت است و بحث کیفیت آب با جدیت دنبال می‌شود.
طاهری اضافه کرد: در مقوله بازچرخانی آب در کرمان پائین‌ترین میزان بهره‌مندی را داشتیم و با انعقاد سه قرارداد در شهرستان‌های کرمان، سیرجان وزرند و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیشرفت‌های خوبی در زمینه فاضلاب انجام شد و در سیرجان تصفیه‌خانه فاضلاب ظرف یکی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و امیدوارم در هر سه شهر تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسند.
علیرضا عبدیان مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان کرمان ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق این شرکت به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و اظهار داشت: عدالت، شفافیت و قانون‌مداری اصول جدید مدیریت آب است و مردمی بودن، خدمت صادقانه، کار و تلاش انقلابی از یکسو و مقابله جدی با فساد از سوی دیگر برای ما حائز اهمیت است و حل مشکل شهرهای دارای تنش آبی در اولویت ما خواهد بود.
عبدیان تصریح کرد: طرح وسیع جهاد ابرسانی به روستاها از جمله مواردی است که مورد تاکید است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه الگوی مصرف و مصرف بهینه همکاری کنیم و بهره ببریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سرمایه انسانی اشاره کرد و افزود: ایجاد انگیزه در کارکنان از طریق شایسته‌سالاری، عدالت در پرداخت‌ها و جانشین پروری دنبال می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان از حذف واژه روستایی و شهری و اجرای انسجام‌بخشی به معنای واقعی کلمه در شرکت آبفا نام برد و تصریح کرد: اموزش و ارتقا قابلیت‌های منابع انسانی، توسعه مدیرت دانش، پرداخت به موقع نیروهای حجمی و ساماندهی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود.

تصاویر
  • مدیرعامل شرکت آبفا کرمان معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری