X
استقرار ستاد مدیریت بحران این شرکت تا رفع کامل معضل پس زدگی فاضلاب در اهواز

 استقرار ستاد مدیریت بحران این شرکت تا رفع کامل معضل پس زدگی فاضلاب در اهواز

ﺳﻪشنبه، 20 فروردین 1398 | Article Rating

حمیدرضا کشفی در بازدید از طرح اضطراری رفع پس زدگی فاضلاب در  منطقه پردیس گفت: باتوجه به پس زدگی فاضلاب در برخی نقاط شهر اهواز به علت افزایش حجم و دبی رودخانه کارون و فرسودگی شبکه، شاهد اجرای چند طرح ضربتی توسط شرکت آبفا اهواز هستیم که به زودی اختلالات پیش آمده مرتفع خواهند شد.

کشفی افزود: ستادی به دستور وزیر محترم نیرو، متشکل از دو معاون و جمعی از مدیران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با عنوان ستاد مدیریت بحران در راستای بررسی مشکلات، ارائه راه کارها و پیگیری تحویل تجهیزات ارسالی از استان های معین خوزستان در اهواز مستقر گردیده که روزانه طی برگزاری جلسه با مدیران شرکت های آبفا شهری و روستایی موضوعات را پیگیری و مرتفع می نماید.

همچنین سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به مشاهدات میدانی مستمر و شناسایی نقاط حاد در حوزه پس زدگی فاضلاب اظهار کرد: بیش از 80 درصد مشکلات در پنج نقطه بحرانی در شهر است که با اجرای طرح های ضربتی بخش عمده آن ها رفع گشته و آن شالله به زودی کاملا حل خواهد شد.

دکتر صادق حقیقی پور از مناطق پردیس،مهدیس،گلفام و ورودی های شهر را جزو نقاط بحرانی یاد نمود و علت پس زدگی فاضلاب در این مناطق را شکستگی خط کلکتور (جمع کننده) فاضلاب 1000 میلیمتری دانست و افزود: مشکلات یادشده با اجرای یک طرح ضربتی درحال رفع می باشد.

 

حقیقی پور از معضلات پیش آمده برای شهروندان در بخش فاضلاب پوزش طلبید و وعده حل آن ها را در اسرع وقت داد.

تصاویر
  • استقرار ستاد مدیریت بحران این شرکت تا رفع کامل معضل پس زدگی فاضلاب در اهواز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری