به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان
کرمانشاه، در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق
تلفن (111) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط
مردمی مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور معاون بهره برداری آبفای کرمانشاه برگزار شد.
بر این اساس رضا داوودی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به منظور پاسخگویی
مستقیم به سؤالات و درخواستهای مردم از طریق خط تلفن 111 در محل سامانه سامد بازرسی
استانداری حضور یافت و پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه آب و فاضلاب شهری شد.
به گفته وی این درخواست در دو بخش آب و فاضلاب شامل
مشکلات افت فشار، کمبود آب و مشکلات فاضلاب در برخی مناطق، وصل و نصب انشعابات آب و
فاضلاب بوده است.
داوودی، سامانه سامد را مطلوب توصیف کرد و افزود:
این سامانه، امکانی برای ارتباط آسان و بدون هزینه مردم با مسئولان و انتقال مشکلات
فراهم کرده است.
وی همچنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم
ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت: از طریق این سامانه شهروندان می توانند
به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و
پیگیری نمایند.
معاون بهره برداری شرکت آبفای استان کرمانشاه، سامانه
الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت: از
طریق این سامانه شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات
خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری نمایند.