X

 رفع 11 مورد شکستگی بر روی خط انتقال آب شرب روستاهای مسیر چمیان

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان کارون از تعمیر 11 مورد شکستگی بر روی خط انتقال آب شرب روستاهای مسیر چمیان این شهرستان خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 20 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عباس حزبه پوران گفت: این شکستگی ها بر اثر فرسودگی خطوط و وقوع سیلاب بوجود آمده است.

وی افزود: اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آبفا روستایی شهرستان کارون درکوتاهترین زمان و در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و در جهت جلوگیری از افت فشار و کاهش کیفی آب شرب اهالی شریف روستاهای این مسیر اقدام به رفع شکستگی های بوجود آمده کردند.

حزبه پوران بیان کرد: با سیلاب بوجود آمده همه تلاش امور آبفا روستایی در راستای خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی است که رفع این شکستگی ها در راستای مقابله با هرگونه اختلال در آبرسانی انجام شده است.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون اظهار کرد: با افزایش سطح آب و به زیر آب رفتن اسکله های آبگیر تاسیسات آبرسانی اما آبرسانی به روستاها بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی افزود: آبرسانی به اهالی روستاهای سیل زده که تخلیه و در اردوگاه های پیش بینی شده مستقر شده اند از طریق تانکر سیار، مخازن ذخیره آب و توزیع آب های بسته بندی نیز صورت می گیرد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری