X
اقدامات آبفا روستایی خوزستان در ایام بحران سیل فراتر از سطح انتظار است

 اقدامات آبفا روستایی خوزستان در ایام بحران سیل فراتر از سطح انتظار است

رییس اداره حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفا کشور در بازدید از مناطق سیل زده اقدامات و تلاش های شرکت آبفا روستایی خوزستان را بالاتر از سطح انتظار اعلام کرد.
دوشنبه، 19 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب روستایی استان خوزستان صادقی محرمی راد گفت: آنچه که خدا می دهد، بهترین است اما ما باید بعنوان بنده تدبیر عمل کنیم.

وی افزود: مسوولین می بایست در کنار مردم از همه ظرفیت ها و توانی که دارند، به بهترین شکل استفاده کرده و اقدامات راهبردی و کارگشا انجام دهند.

محرمی راد با بیان اینکه جهاد یعنی کار در سختی و مشقت، اظهار کرد: در آسانی کار کردن ساده است، باید در رنج و مشقت کار کرد تا جهاد در راه خدا و مردم معنا پیدا کند.

رییس اداره حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: علیرغم کمبود اعتبارات و عقب افتادگی حقوق و مزایای کارکنان مجموعه آبفا روستایی خوزستان اما با از خود گذشتگی و با دلسوزی و حساسیت ویژه خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی و مردم سیل زده را رها نکردند.

وی بیان کرد: با وقوع سیلاب و خسارات وارد شده به مردم و تاسیسات آبرسانی سطح انتظاری وجود داشت که در کنار مردم، خدمت رسانی انجام پذیرد، اما در این مدت کارکنان تلاشگر آبفا روستایی خوزستان پای را از سطح انتظار فراتر گذاشتند و کار خوب را بخوبی انجام دادند.

محرمی راد خاطرنشان ساخت: اقدامات آبفا روستایی خوزستان کاری سخت و طاقت فرسا است که با تلاش بی وقفه ای که در این ایام بحرانی از خود نشان دادند، همه آنچه که انتظار می رفت را تکمیل و به بهترین شکل عمل کردند.

تصاویر
  • اقدامات آبفا روستایی خوزستان در ایام بحران سیل فراتر از سطح انتظار است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری