X
رفع شکستگی بخشی از خط انتقال روستای گوگ تپه2/ برخورداری بیش از 100 خانوار از نعمت آب شرب

 رفع شکستگی بخشی از خط انتقال روستای گوگ تپه2/ برخورداری بیش از 100 خانوار از نعمت آب شرب

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا از رفع شکستگی خط انتقال روستای گوگ تپه خبر داد و گفت: با توجه به طغیان دوباره رودخانه گرگانرود بخشی از خط انتقال این روستا تخریب شد که با همت اکیپ فنی مدیریت بحران ستاد و مدیریت امور آبفار شهرستان آق قلا در کوتاه ترین زمان برطرف شد.
دوشنبه، 19 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد صادقی با اعلام خبر فوق، افزود: عملیات اجرای 100 متر از خط انتقال روستای گوگ تپه2 که در مسیر صعب العبور قرار داشت با تلاش جهادی پرسنل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان انجام شد.

وی با بیان این نکته که با رفع شکستگی خط انتقال روستای گوگ تپه بیش از 100 خانوار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند، افزود: به جز روستای یلمه خندان، همه روستاهای تحت پوشش این شهرستان در حال حاضر از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار هستند.

وی رفع شکستگی بخشی از خط انتقال آب شرب روستای آق قبر را از دیگر اقدامات این دستگاه برشمرد و افزود: برای آب شرب این منطقه کلرزنی با دوز بالا نیز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا در خاتمه یادآور شد: پمپ تامین فشار کلرزنی گازی و کلرزن قطره ای که به واسطه حادثه سیل آسیب دیده بود، کار نصب آن برروی مخزن زمینی روستای میرزاعلی شهرستان آق قلا به پایان رسید.

 

تصاویر
  • رفع شکستگی بخشی از خط انتقال روستای گوگ تپه2/ برخورداری بیش از 100 خانوار از نعمت آب شرب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری