X
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان منصوب شد

اتابک جعفری لور، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حکمی محمد فرهاد را به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان منصوب کرد.
یکشنبه، 22 اسفند 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، آئین معارفه مدیرعامل شرکت آبفا کردستان یکشنبه 22 اسفند 1400 در محل شرکت با حضور مهندس مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون اقتصادی استاندار کردستان، مدیران عامل صنعت آب و برق و جمعی از مدیران و کارکنان آبفا کردستان برگزار شد.
در این مراسم مهندس تخت شاهی سرپرست سابق شرکت آبفا ضمن ارائه گژارشی از روند فعالیت شرکت طی یکسال اخیر گفت: علیرغم همه تنگناها و فشارهای مالی و همچنین بحث یکپارچه سازی تلاش شد با همکاری همکاران و حمایت های شرکت مهندسی آبفا کشور مدیریت لازم بویژه در شهرهای دارای تنش آبی انجام شود.
مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با اشاره به عملکرد مناسب آبفا کردستان در خدمات رسانی به مشترکان در دو بخش آب و فاضلاب گفت: در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات خوبی برای شهرها و روستاها لحاظ شده و در قالب طرح محرومیت زدایی اعتبارات مناسبی تزریق خواهد شد.
فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز با اشاره به تلاش برای تداوم خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان خواستار همراهی و همکاری همه کارکنان آبفا کردستان برای نیل به این مهم شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مهندس علیرضا تخت شاهی سرپرست قبلی، مهندس محمد فرهاد به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان منصوب و حکم مدیرعاملی وی برای مدت 2 سال به امضای مهندس اتابک جعفری لور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ گردید.
گفتنی است فرهاد دارای مدرک مهندسی عمران است و پیش از این در پست های مدیریتی چون مدیر مطالعات و بهره برداری و معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کردستان خدمت نموده است.

تصاویر
  •  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان منصوب شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری