X

 توزیع 15 هزار آب بسته بندی در سطح روستاهای شهرستان سوسنگرد

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان سوسنگرد از توزیع 15 هزار آب بسته بندی در سطح روستاهای سیل زده این شهرستان خبر داد.
دوشنبه، 19 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان علی سیاحی گفت: پس از وقوع سیلاب و به زیر آب رفتن تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان سوسنگرد و قطعی موقت آب روستاها، این امور اقدام به توزیع آب بسته بندی میان اهالی شریف روستاهای سیل زده کرد.

وی افزود: تا کنون بیش از 15 هزار بطری آب معدنی توسط امور آبفا روستایی شهرستان سوسنگرد میان مردم توزیع شده است.

سیاحی ادامه داد: در روزهای ابتدایی سیل بسیاری از تاسیسات آبرسانی روستایی سوسنگرد به زیر آب رفته و در بعضی نقاط آبرسانی را دچار اختلال کردند، اما در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در تامین آب مورد نیاز روستاها وجود ندارد.

وی افزود: تعداد 10 روستا بدلیل سیلاب در محاصره آب هستند و اهالی شریف این روستاها در کمپ های پیش بینی شده استقرار یافته اند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان سوسنگرد یادآور شد: آبرسانی در کمپ های محل استقرار روستاییان و شهروندان سوسنگرد از طریق تانکر سیار، مخازن ذخیره نصب شده و آب بسته بندی در حال انجام است.

سیاحی با بیان اینکه کلیه تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان سوسنگررد در مدار بهره برداری قرار دارند، گفت: تاسیسات دهلاویه، فنیخی، شهدای جهاد، صویدانی و شریعتی از جمله تاسیسات آبرسانی روستایی بودند که بر اثر سیلاب زیر آب رفته و متحمل خسارت شدند اما به همت تلاشگران آبفا روستایی هیچ گونه اختلالی در تامین آب مورد نیاز روستاییان بوجود نیامد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به احداث سیل بند در تاسیسات آبرسانی روستایی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود سیلاب و خسارات احتمالی این امور اقدام به احداث سیل بند در اطراف تایسات آبرسانی کرد که البته به دلیل افزایش سطح آب، سیلاب از سیل بندهای تاسیسات شهدای جهاد عبور کرده است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری