X

 تاسیسات آبرسانی روستایی چای سدر شهرستان شوش وارد مدار شد

سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان از وارد مدار شدن تاسیسات آبرسانی روستایی چای سدر شهرستان شوش خبر داد.
دوشنبه، 19 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: به همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ابفا روستایی استان خوزستان تاسیسات آبرسانی روستایی چای سدر در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اطلاعیه و هشدارهای داده شده در مورد وقوع سیلاب، تابلو برق تاسیسات چای سدر پیش از وقوع سیلاب و در راستای جلوگیری از خسارات احتمالی از محل خارج و در مکان مرتفع نصب و به الکتروموتور وصل شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ادامه داد: عملیات وارد مدار کردن تاسیسات با جوشکاری زانو 6 اینچ بر روی الکتروپمپ، نصب فیت والف 6 اینچ و اتصال و جوش دو شاخه لوله پلی ایلن 160 ادامه پیدا کرد و با اتصال محل جدید الکتروپمپ به حوضچه آب خام به اتمام رسید.

حرباوی خاطرنشان ساخت: عملیات انجام شده در راستای آبرسانی به اهالی شریف روستاهای تحت پوشش این تاسیسات انجام شد تا در شرایط بحرانی ناشی از سیلاب پیش آمده هیچ گونه مشکلی در تامین آب مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه تاسیسات آبرسانی روستایی چای سدر از محل رودخانه کرخه آبگیری می شود، اظهار کرد: 7 روستای تحت پوشش این تاسیسات 165 خانوار با جمعیتی بالغ بر 825 نفر را تحت پوشش دارد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری