X
آبرسانی به روستاهای شهرستان باوی پایدار و شبانه روزی است

 آبرسانی به روستاهای شهرستان باوی پایدار و شبانه روزی است

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان باوی از آبرسانی شبانه روزی به روستاهای این شهرستان خبر داد.
دوشنبه، 19 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب روستایی استان خوزستان صادق باوی گفت: علیرغم بارندگی و سیلاب های بوجود آمده اما هیچ یک از تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان باویی از مدار خارج نشده است.

وی افزود: کلیه روستاهای شهرستان باوی از آب پایدار و شبانه روزی بهره مند هستند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان باوی ادامه داد: تمهیدات لازم قبل از ورود سیلاب به شهرستان باوی توسط این امور اندیشیده شد، تا از خسارات احتمالی و از مدار خارج شدن تاسیسات آبرسانی روستایی جلوگیری شود.

باوی با بیان اینکه در حال حاضر 10 روستای دهستان عنافچه تخلیه شده اند و در کمپ های برپا شده، استقرار یافته اند گفت: در ایام احداث سیل بند توسط مدیریت بحران، خط انتقال و شبکه توزیع اب این 10 روستا دچار شکستگی و از مدار خارج شد و با توجه به اینکه در مناطق بحران و در معرض سیل قار داشتند، به اردوگاه های پیش بینی شده انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: آبرسانی به کمپ های محل استقرار روستاییان توسط امور آبفا روستایی شهرستان باوی و از طریق تانکر سیارر، نصب مخازن ذخیره و آب های بسته بندی در حال انجام است و اهالی شریف این روستاها هیچ گونه مشکلی در تامین آب مورد نیاز خود ندارند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان باوی بیان کرد: 2 اسکله آبگیر قدیم و جدید یادواره امام بکلی زیر آب رفته اند اما با تمهیدات انجام شده هیچ گونه اختلالی در آبرسانی به روستاهای تحت پوشش امور آبفا روستایی شهرستان باوی ایجاد نشده است.

وی یادآور شد: تا کنون بیش از 8 هزار آب بسته بندی میان اهالی شریف روستایی توزیع شده است.

باوی خاطرنشان ساخت: امور آبفا روستایی شهرستان باوی برای آبرسانی به روستاییان 4 باب مخزن ذخیره آب 13 هزار، 8 هزار و 5 هزار لیتری نصب و راه اندازی کرده است.

تصاویر
  • آبرسانی به روستاهای شهرستان باوی پایدار و شبانه روزی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری