X
دیدار نوروزی سرپرست و کارکنان امور آبفار خوشاب با امام جمعه این شهرستان

 دیدار نوروزی سرپرست و کارکنان امور آبفار خوشاب با امام جمعه این شهرستان

به مناسبت فرا رسیدن سال نو سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی خوشاب بهمراه کارکنان امور با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
یکشنبه، 18 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار خوشاب در این دیدار که کارکنان این امور نیز حضور داشتند ضمن تبریک سال نو، به ارائه گزارشی از روند تأمین آب شرب مردم روستاهای این شهرستان پرداخت.

جعفر اسماعیلی نیا بیان کرد: فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف آب نیازمند عزم همگانی بوده و مسئولین باید با مدیریت صحیح، خلاقانه و اجرای برنامه‌های مطلوب و متناسب زمینه را برای تحقق این هدف فراهم کنند.

اسماعیلی نیا، با بیان اینکه ائمه جمعه نقش به سزایی در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین مردم دارند، از آنان خواست تا در نماز جمعه بیشتر از گذشته به این مهم به ویژه در حوزه آب شرب روستایی و بیان مشکلات کمبود در حوزه آب پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی؛ امام جمعه خوشاب نیز با قدردانی از خدمات ارائه شده امور آبفار این شهرستان به روستاییان و با اشاره به اهمیت مقوله آب شرب، برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقاء فرهنگ مصرف بهینه آب را از اوجب واجبات دانست و تأثیر روحانیت، مدارس و مجامع مرتبط با بانوان را در این راستا متذکر شد.

تصاویر
  • دیدار نوروزی سرپرست و کارکنان امور آبفار خوشاب با امام جمعه این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری