X
تلاش شبانه روزی برای تامین آب شرب روستاهای شهرستان پلدختر

 تلاش شبانه روزی برای تامین آب شرب روستاهای شهرستان پلدختر

یکشنبه، 18 فروردین 1398 | Article Rating

مدیر کل دفتر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بکارگیری تمام توان خود در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور برای آبرسانی و  تامین آب شرب شهر پلدختر و معمولان در تلاش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، مهندس سید علیرضا طباطبایی افزود: با تلاش های انجام شده در روزهای اخیر آب شرب به مخزن اصلی شهر پلدختر و شبکه توزیع وارد شده و بخش های شرقی و غربی در حال توزیع هستند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده به مرور زمان محدوده های شبکه آبدار اضافه می شود و در کنار شبکه های آسیب دیده، متناسب با آبدار شدن شبکه و در صورت بروز مشکل، اشکالات احتمالی رفع می شود.

وی خاطر نشان کرد: با همت شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز خط اضطراری به طول 7 کیلومتر از بابازید در حال ساخت است که تاکنون 4800 متر از این خط نصب شده که با تکمیل آن آبگیری تانکرها در محدوده شهری با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده در آبفار استان خط دوم اضطراری نیز از چاه ضلع جنوبی به سمت جاده اندیمشک اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد؛ با اجرای این دو خط می توانیم در کوتاهترین فاضله ممکن برای آبگیری مخازن شهری اقدام کنیم.

طباطبایی افزود: در شهر معمولان نیز علیرغم تلاش نیروهای شرکت توزیع برق، به دلیل وجود مشکلات تاکنون برق وصل نشده که با وصل شدن برق منطقه شبکه آبرسانی فعال می شود.

وی گفت: به دلیل وجود مشکلات فراوان و عدم وجود راه دسترسی مناسب امکان انتقال دیزل نیز وجود ندارد و برای آبرسانی به معمولان باید در انتظار وصل برق باشیم.

وی اظهار کرد: در بخش فاضلاب معمولان نیز از دو روز گذشته پاکسازی و احیای شبکه فاضلاب آغاز شده که در روزهای آتی با کمک استان های معین لایروبی و احیا ادامه خواهد یافت.

طباطبایی افزود: شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از استان های آذربایجان شرقی، فارس، سیستان و بلوچستان، یزد، مرکزی، اصفهان، اردبیل، قم، زنجان، بوشهر، هرمزگان، البرز، سمنان، کرمانشاه، کرمان و آب و فاضلاب روستایی تهران با تمام تجهیزات و امکانات و نیروهای متخصص خود برای رفع مشکل آب در مناطق سیل زده لرستان فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار همه این اقدامات دو دستگاه آب بسته بندی از آب و فاضلاب شهری و روستایی، 26 تانکر آبرسان شهری و 32 تانکر آبرسان روستایی بصورت شبانه روزی در فعالیت و خدمات رسانی هستند.

 

تصاویر
  • تلاش شبانه روزی برای تامین آب شرب روستاهای شهرستان پلدختر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری