X
شستشو و لایروبی 745 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سال جاری

 شستشو و لایروبی 745 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سال جاری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شستشو و لایروبی 745 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهری از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 05 بهمن 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر با بیان اینکه شستشو و لایروبی شبکه ها، انشعابات و منهول های فاضلاب در راستاي جلوگیری از مسدود شدن و افزایش عمر مفید این قبیل تاسیسات انجام میشود گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان،‌ پیشگیری از چالشهای زیست محیطی،‌ جلوگیری ازشیوع بیماریهای میکروبی وکاهش انباشت رسوبات، شستشو و لایروبی شبکه و انشعابات فاضلاب همه ساله در دستور کار شرکت های آب و فاضلاب قرار میگیرد.

وی با اذعان به اینکه به منظور پیشگیری از سرریز شدن فاضلاب، عملیات لایروبی و گندزدایی منهول ها، خطوط و شبکه های فاضلاب همواره در دستور کار است عنوان کرد: بر همین اساس در سال جاری 6 هزارو 174 منهول نیز در شهرهای استان شستشو و لایروبی شد.

بختیاری فر همچنین ضمن اشاره به شستشوولایروبی 5 کیلومتر انشعاب فاضلاب در شهرهای استان اظهارداشت: در سال جاری، همکاران عملیاتی ما اقدام به شستشو و لایروبی 745 کیلومتر شبکه فاضلاب سنتی و مدرن در سطح شهر ها کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارندگی ضروریست مشترکین گرامی از برداشتن درب منهول در مواقع بارندگی خودداری نموده و در صورت مشاهده این موضوع موارد را با سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند.

مدیرعامل آبفای استان همچنین تصریح کرد: در مجموع در سطح استان 40 اکیپ رفع حوادث و 3 اکیپ مختص لایروبی و شستشو، به صورت دائم اقدام به شستشو و لایروبی شبکه ها، انشعابات و منهول های فاضلاب می نمایند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: عملیات شستشو و لایروبی شبکه، انشعابات و منهول های فاضلاب توسط تیم های عملیاتی به صورت دستی و مکانیزه انجام میشود.

انتهای خبر/

 

تصاویر
  • شستشو و لایروبی 745 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سال جاری
  • شستشو و لایروبی 745 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سال جاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری