X
خسارت 70 میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستایی استان بر اثر سیل و رانش زمین

 خسارت 70 میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستایی استان بر اثر سیل و رانش زمین

یکشنبه، 18 فروردین 1398 | Article Rating

معاون نظارت بر بهره برداری از خسارت 70 میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستایی استان بر اثر سیل و رانش زمین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان، ابوالفضل عالیشاهی معاون نظارت بر بهره برداری با اشاره به بارشهای اخیر و بروز سیل و همچنین پدیده ی رانش زمین در روستاهای استان گفت: 6 شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، مهدیشهر، سرخه و سمنان درگیر بحران بوده است.

مهندس عالیشاهی تصریح کرد: از این شهرستانهای مذکور، 49 روستا با جمعیت 30936 نفر متاثر از وقوع سیل و رانش زمین شد و خسارتهای وارده حدود 70 میلیارد ریال می باشد در کل آب شرب اهالی روستاهای درگیر سیل و رانش بطور موقت برقرار است و پس از گذر از بحران های موجود، نیازمند اجرای پروژه های زیرساختی برای بخش آب شرب هستیم.

عالیشاهی افزود: خسارت های وارده اکثرا در بخش خطوط انتقال، شبکه توزیع، جاده های دسترسی، تخریب قنوات و چشمه ها، خسارت به ایستگاههای پمپاژ و خسارت به مخازن آب شرب بوده است.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت اظهار داشت: تا پایان وضعیت بحران، کلیه پرسنل ستاد و شهرستانهای تابعه در آماده باش کامل بوده و به محض وقوع حادثه انجام اقدامات اولیه در دستور کار همکاران جهت پایدار نمودن آب شرب و بهداشتی می باشد.

یادآور می شود: بر اساس دستورات صادره از مقامات کشوری و استانی جهت کمک به سیل استانهای گلستان و لرستان، شرکت آبفار استان یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار و اکیپ مربوطه را به استان لرستان جهت خدمات رسانی اعزام داشته است.
تصاویر
  • خسارت 70 میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستایی استان بر اثر سیل و رانش زمین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری