X
برخی از نقاط این شهر با افت فشار و یا قطع آب مواجه هستند

 برخی از نقاط این شهر با افت فشار و یا قطع آب مواجه هستند

مدیر امور آب و فاضلاب شهری ساری گفت: درپی افزایش میزان کدورت آب سد شهید رجایی و خارج شدن تصفیه خانه آب سلیم بهرام از مدار، برخی از نقاط این شهر با افت فشار و یا قطع آب مواجه هستند.
شنبه، 17 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده با اعلام خبر بالا افزود: درپی بارندگی و سیل اخیر و برحسب اعلام شرکت آب منطقه ای مازندران، به دنبال افزایش میزان کدورت آب سد، تصفیه خانه آب سلیم بهرام از مدار خارج شد.

وی افزود: ازمجموع 500 لیتردر ثانیه آب استحصالی این سد برای مشترکین شهر ساری، درحال حاضر 100 لیتردر ثانیه تولید و توزیع می شود.

برارزاده، از شکستگی خط اصلی 400 میلی متری انتقال آب واقع در خیابان ملل 5 نیز خبر داد وگفت: کارکنان اتفاقات تلاش دارند این شکستگی را ترمیم نمایند.

مدیر امور آبفاشهری ساری ادامه داد: هم اکنون مشترکین درمناطق بلوار امام رضا(ع) امام رضای جنوبی، طالقانی اول و دوم، حقانی، ابوالفضل، پشت ریل منطقه بلوار امام رضا(ع)، هولای جنوبی، 20 متری اول و دوم، خیابان صبا، کوی لسانی از ملل یک تا 25 با افت فشار و یا قطع آب مواجه هستند.

برارزده با بیان اینکه یک تانکر سیارآبرسانی 10 هزار لیتری و 4 تانکر 2500 لیتری آماده تامین آب مورد نیاز مشترکین این نقاط هستند، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از افت و یا قطع آب در سایر نقاط این شهردریافت نشد.

وی ادامه داد: همشهریان عزیزی که نیاز به آب شرب دارند با سامانه ارتباط مردمی 122 تماس گرفته تا از طریق تانکرهای سیار، آبرسانی انجام شود.

برارزاده با تاکید براینکه کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت محسوب می شود اظهارداشت: به محض رسیدن کدورت آب به استاندارد مورد نظر، تصفیه خانه وارد مدار و مشکل افت و یا قطع آب شرب نیز برطرف می شود.

مدیرامورآبفاشهری ساری ضمن قدردانی از همراهی و بردباری ساکنان محترم این شهر، از مشترکین خواست با صرفه جویی و اجتناب از مصارف غیرضروری و مدیریت مصرف از قطع احتمالی آب پیشگیری و امکان برخورداری سایر همشهریان از این نعمت را فراهم آورند


تصاویر
  • برخی از نقاط این شهر با افت فشار و یا قطع آب مواجه هستند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری