X
هیچ گونه مشکلی در آبرسانی به روستاها وجود ندارد

 هیچ گونه مشکلی در آبرسانی به روستاها وجود ندارد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان وضعیت تامین آب شرب در روستاها را عادی اعلام کرد.
دوشنبه، 12 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: خسارات وادر شده به تاسیسات آبرسانی روستایی بر اثر بارران و سیلاب های بوجود امده بسیار زیاد بوده است، اما با اقدامات و تدابیر انجام شده هیچ گونه اختلالی در تامین آب مورد نیاز روستاها بوجود نیامده است.

وی افزود: علیرغم طغیان و سیلابی شدن رودخانه ها و افزایش کدورت آب و کاهش تولید آب توسط تاسیسات آبرسانی روستایی، خدمت رسانی به اهالی شرییف روستایی در حال انجام است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان بیان کرد: شرکت آبفا روستایی خوزستان در سایر شهرستان ها و بویژه مناطق بحرانی از طریق تانکر سیار و آب های بسته بندی، آب مورد یناز روستاها را تامین می کند و در زمینه تامین آب جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

حرباوی با اشاره به تمهیدات و تدابیر پیش بینی شده قبل از وقوع سیلاب گفت: اطلاع رسانی های گسترده در سطح روستاها انجام شد تا مردم نسبت به ذخیره سازی آب، مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب اقدام کنند، که خوشبختانه شرایط به شکل مطلوب و مورد انتظار پیش رفته است.

وی یادآور شد: علیرغم همه هشدارهای داده شده نسبت به ذخیره سازی آب و صرفه جویی در مصصرف آب، اما از طریق تانکر سیار و آب های بسته بندی نیز آب مورد نیاز روستاها تامنی و توزیع می شود.

تصاویر
  • هیچ گونه مشکلی در آبرسانی به روستاها وجود ندارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری