X
تمهیدات آبفا روستایی خوزستان در برابر وقوع سیلاب

 تمهیدات آبفا روستایی خوزستان در برابر وقوع سیلاب

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از برگزاری نشست فوق العاده چاره اندیشی برای مقابله با سیلاب و بروز حوادث و خسارات ناشی از آن خبر داد.
یکشنبه، 11 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدارهای جدی مدیریت بحران استانداری خوزستان در مورد حجم بالای بارندگی ها و وجود سیلاب های شدید در سطح استان، نشست چاره اندیشی برای مقابله با اتفاقات احتمالی ناشی از سیلاب برگزار شد.

وی افزود: در ایام بارندگی ها و وجود سیلاب ها که منجر به محاصره و قطعی آب تعدادی از روستاها شد، آبرسانی به این روستاها از طریق تانکر سیار و توزیع بطری های آب معدنی انجام شد.

حرباوی ادامه داد: مدیران امور آبفا روستایی در کلیه شهرستان ها برای یاری رساندن به شهرهای همجوار و با اولویت شهرستان های شوشتر، شوش، دزفول، اهواز، دشت آزادگان و هویزه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان بیان کرد: آماده سازی اکیپ های اتفاقات آب، تکمیل ظرفیت آب کلیه مخازن، آماده باش کلیه تانکرهای سیار، آماده سازی دیزل ژنراتورها برای بکارگیری در نقاط و اماکن مورد نیاز، آماده باش کلیه متصدیان تاسیسات آبرسانی و اطلاع رسانی به اهالی شریف روستایی برای صرفه جویی و کنترل مصرف آب از طریق شورا و دهیاری های روستاها از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام شد و تا بازگشت روال به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مدیران و مسوولین بهره برداری در کلیه شهرستان ها ملزم با حضور در کلیه جلسات مربوط به بحران پیش آمده هستند و می بایست در هماهنگی کامل با بخشداران و فرمانداری ها قرار گیرند.

حرباوی با اشاره به حفظ کلر باقیمانده و رعایت بهداشت آب شرب روستاها در شرایط بوجود آمده پس از وقوع سیلاب گفت: حفظ کلر باقیمانده مطلوب و رعایت بهداشت آب شرب شبکه های توزیع و تانکرهای سیار، مخازن ذخیره و تهیه و توزیع به موقع آب های بسته بندی باید در اولویت کاری قرار گیرند.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان خاطرنشان ساخت:خوشبختانه با اقدامات فنی به موقع کارکنان جهادگر شرکت آب و فاضلاب روستایی اغلب تاسیسات آبرسانی که در معرض قطعی آب بودند با تمام توان در مدار بهره برداری قرار دارند و امیدواریم با یاری خداوند متعال با کمترین تنش شرایط موجود را بگذرانیم.

تصاویر
  • تمهیدات آبفا روستایی خوزستان در برابر وقوع سیلاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری