X

 آمادگی کامل مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه جهت رویارویی با سیلاب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمانشاه از آمادگی کامل مدیران و پرسنل این شرکت در کلیه روستاهای استان برای رویارویی با وقوع احتمالی سیلاب در روزهای 11 و 12 فروردین خبر داد
یکشنبه، 11 فروردین 1398 | Article Rating

آمادگی کامل مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان جهت رویارویی با سیلاب

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، مدیر عامل شرکت آبفار استان کرمانشاه از آمادگی کامل مدیران و پرسنل این شرکت در کلیه روستاهای  استان برای رویارویی  با وقوع احتمالی سیلاب در روزهای 11 و 12 فروردین خبر داد.

 

فرامرز شوهانی گفت: باتوجه به وجود سامانه بارشی قوی در جو منطقه و احتمال ایجاد سیلاب در روستاهای استان، شرکت آبفار استان از چند روز پیش با تشکیل ستاد مدیریت بحران و برگزاری  چهار جلسه متوالی، با بررسی شرایط ،تدابیر لازم را جهت رویارویی با بحران سیل اندیشیده و اکیپ های  تعمیرات وتانکرهای آبرسانی و اکیپهای کنترل کیفی  شرکت در محل تاسیسات آب و فاضلاب روستایی شهرستانها مستقر و نقاط حادثه خیز شناسایی شده اند و امیدواریم با این تدابیر و اقدامات پیش بینی شده مشکل خاصی در سطح روستاهای استان نداشته باشیم.

 

مدیر عامل  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از نیمی از منابع آب شرکت که از چشمه ها تامین میشوند گفت اکثر این چشمه ها در اثر بارش ها دچار کدورت میشوند، و برای این معضل چاره اندیشی شده و اجازه ورود آب به داخل مخازن ذخیره داده نمیشود و از ذخیره آب موجود در مخازن در این شرایط استفاده خواهد شد و برای جبران کمبود آب از تانکرهای آبرسانی سیار و یا توزیع آب بسته بندی استفاده میشود.

 

فرامرز شوهانی افزود:  هم اکنون تعداد 51 اکیپ تعمیرات با تجهیزات کامل بصورت آماده باش در سطح شهرستهای تابعه استان حضور دارند و تعداد 35 دستگاه تانکر آبرسانی سیار نیز  پیش بینی شده و بیش از 50 هزار بطری آب بسته بندی 1.5 لیتری نیز در دسترس میباشد.

  لازم به توضیح است اکیپهای امدادی شرکت نیز با تجهیزات مناسبی از جمله سیم بکسل ، جلیقه نجات و..... آمادگی کمک به گرفتاران در سیلاب را نیز دارند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری