X
دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهری   با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان

 دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان

در اولین هفته کاری سال جدید دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان به همراه تنی چند از ....
یکشنبه، 11 فروردین 1398 | Article Rating

در اولین هفته کاری سال جدید دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان به همراه تنی چند از معاونین و کارشناسان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم سمنان ملاقات و  دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی استان  حضرت آیت ا...  سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان  ضمن تبریک سال نو در این دیدار  اظهار داشتند   : پیامبر اکرم (ص) فرمودند من برای یک کار آمده ام ، آمده ام تا اخلاق مردم را کامل کنم وبه کمال برسانم ، پیامبر ما از نظر اخلاق کامل بودند و همه صفاتش در حد کمال بود .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان  نعمت های الهی بیشمار دانست و آب را   یکی  از بزرگترین   و مهمترین  مایه حیاتی  برای تمام موجودات زنده دانست و با تاکید بر آن فرمودند :  الحمدا... رحمتش شامل حال همه مردم کشور شده است ، اگر چه خسارت مالی وجانی به همراه داشته  ولی جنبه رحمتش بیشتر بوده است و ما باید شاکر باشیم. شکر معنایش این است که هر نعمتی را در جایش مصرف کنیم اگر بیجا مصرف کنیم کفران نعمت بوده  و خدا از ما می خواهد که شاکر باشیم ، کافر نباشیم و شکر نعمت کنیم و کفران نعمت نکنیم .

در ادامه امام جمعه سمنان فرمودند : در حال حاضر بارندگی ها شامل حال ما شده است باید خدارا شکرکنیم و صرفه جویی کنیم و ماباید الان هم صرفه جویی را تبلیغ کنیم و به مردم بگوییم که صرفه جویی کنند ،  بین مراجعین که به شما مراجعه می کنند تبعیض قائل نشوید  اگر می خواهید احترام کنید به همه احترام بگذارید  فقیر و اربابی نباشد گاهی ممکن است به آن انسانیکه  احترامش نمی کنیم از اولیا خدا باشد .  به مردم کشور و استان کمک و خدمت کنید مردم ما لایق و شایسته خدمت هستند چه در مرکز استان وچه در  دیگر شهرهای استان ان شاءا... خداوند به شما توفیق بیشتری بدهد تا بتوانید به مردم خدمت کنید و مدالی بهتر از مدال خدمت نیست که خداوند خشنود می شود و مردم هم خشنود می شوند و رضایت خدا از هر چیزی بالاتر است و این با خدمت حاصل می شود و تو صیه  بنده به همه شما عزیزان این است که  سعی کنید قدمهایتان را خالص بردارید  . در راه خدا اخلاص داشته باشید  (اخلاص ، اخلاص ، اخلاص ) ایشان در پایان  این دیدار  از زحمات تمامی کارکنان شرکت تقدیر وتشکر نمودند .

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان ضمن تبریک سال جدید بیان داشت  در شروع سال جدید بحمد ا... بارندگی های خوبی در کشور و استان سمنان داشته ایم ،  اگر چه در بعضی از شهر ها  بعلت شدت بارش و جاری شدن سیل در شبکه انتقال آب دارای خسارت شده ایم ولی در هر حال خداوند را شاکریم که این نعمت الهی را بر ما نازل نموده و بر این موضوع تاکید می نمایم  که همواره مشترکین محترم صرفه جویی در آب را مدد نظر داشته و حدالمقدور در مصرف بهینه آب ،  ما را  در این امر مهم یاری نمایند
تصاویر
  • دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهری   با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان
  • دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهری   با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان
  • دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهری   با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری