X
با تمام توان آماده مواجهه با وقوع احتمالی سیلاب هستیم

 با تمام توان آماده مواجهه با وقوع احتمالی سیلاب هستیم

* شهروندان نگران نباشند، تدابیر لازم برای تامین آبشرب موردنیاز آنان درصورت بروز بحران، اندیشیده شده است. معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه از آمادگی کامل مدیران و پرسنل این شرکت در شهرهای استان برای مواجهه با وقوع احتمالی سیلاب در روزهای 11 و 12 فروردین خبرداد.
یکشنبه، 11 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، رضا داوودی گفت: باتوجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و نقشه های هواشناسی جهانی، که از وجود سامانه بارشی قوی در جو منطقه بویژه در روزهای 11 و 12 فروردین خبرمیدهند، شرکت آبفای شهری استان از چند روز پیش با تشکیل ستاد مدیریت بحران و برگزاری جلسات بررسی شرایط و تصمیم گیری، تدابیر لازم را اندیشیده و تیمهای حوادث و امدادی شرکت در محل سامانه ها و تاسیسات آب و فاضلاب مستقر و نقاط حادثه خیز شناسایی شده اند و امیدواریم با این تدابیر و اقدامات پیش بینی شده مشکل خاصی در سطح شهرها نداشته باشیم.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به کارستیک بودن منابع آبی استان افزود: از آنجاییکه منابع آبی ما کارستیک هستیک هستند، و در اثر بارش ها دچار کدورت میشوند، احتمال اینکه در برخی شهرها مانند کرندغرب، ریجاب و حتی گیلانغرب و سرپل ذهاب و هرسین و برخی شهرهای دیگر با مشکل کدورت آب مواجه شویم، وجوددارد اما شهروندان گرامی نگران نباشند، چراکه مخازن آب را در تمام شهرها کاملا پر کرده ایم و سعی شده است که مشکلی از نظر تامین آب شرب نداشته باشیم.

داوودی افزود: در شهرهایی که کدورت آب زیاد و امکان رفع سریع کدورت وجود نداشته باشد، تعداد بسیار زیادی تانکرهای آب سیار و آب بسته بندی و بطری شده مهیا گردیده است که انتظار می رود با توزیع آنها مشکل تامین آب شرب نداشته باشیم لذا نگرانی ای از این بابت وجود ندارد.

تصاویر
  • با تمام توان آماده مواجهه با وقوع احتمالی سیلاب هستیم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری