X
کاهش تماس های مردمی در روز پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل، برگ زرینی در عرصه خدمات رسانی

 کاهش تماس های مردمی در روز پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل، برگ زرینی در عرصه خدمات رسانی

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، رئیس مرکز 122 این شرکت از کاهش چشمگیر تماس های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی در روز پایانی سال 1397 خبر داد.
شنبه، 10 فروردین 1398 | Article Rating


 حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در گزارشی اعلام کرد:تعداد تماس های مردمی در مدت مشابه سال قبل به حدود 5000 تماس رسیده بود که این تماس ها در روز بیست و نهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت به 862 مورد رسید.

وی کاهش 83 درصدی تماس ها را نشان از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در سال 1397 برای خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان دانست و گفت: اقداماتی همچون تبلیغات مناسب در صدا و سیمای مرکز گیلان شامل تیزرهای تبلیغاتی، پخش موشن گرافی هایی با موضوع شناسایی مرکز ارتباطات مردمی 122، پویش خانه تکانی، حضور مدیران شرکت در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی و توصیه به شهروندان برای رعایت پویش خانه تکانی، انتشار اطلاعیه های مختلف با موضوع آموزش و صرفه جویی توسط دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت برای مدیریت مصرف شهروندان در برنامه های پاکیزه سازی منازل و ... که نتیجه ی آن به عدم موکول شدن شستسوها و نظافت به روز 29 اسفند گردید.

دفتر روابط عمومی آبفای گیلان نیز ضمن تایید تبلیغات مناسب در راستای مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال به خصوص درفضاهای اجتماعی از جلسات متعدد مدیرعامل شرکت با معاونین و مدیران ذیربط جهت تامین و توزیع مناسب آب در سطح شهرهای استان در روزهای پایانی سال 1397 تشکر و قدردانی کردو گفت: آماده بکار بودن نیروهای امداد و حوادث به صورت شبانه روزی و کشیک و همچنین اضافه کردن کارشناسان پاسخگو در مرکز 122با توجه به مهمانپذیر بودن استان گیلان، کاهش چشمگیر تماس های مردمی در روز آخر سال 1397 را به دنبال داشت.

شایان ذکراست مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان بصورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات تمامی شهروندان از سراسر استان گیلان می باشد.

 

 

 

تصاویر
  • کاهش تماس های مردمی در روز پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل، برگ زرینی در عرصه خدمات رسانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری