X
آب عمده روستاهای سیل زده کهگیلویه و بویراحمد وصل شد

 آب عمده روستاهای سیل زده کهگیلویه و بویراحمد وصل شد

شنبه، 10 فروردین 1398 | Article Rating

تأسیسات آبرسانی به 107 روستای کهگیلویه و بویراحمد در بارش های سیل آسای روزهای اخیر دچار خسارت های جدی شد.

به گزارش روابط عمومی آبفار؛ فیض اله پاسره ضمن تسلیت حوادث اخیر سیل در استان و دیگر مناطق کشور، اظهار داشت: بارش نعمت الهی در روزهای اخیر موجب طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن محورها و مسیل های روستایی کهگیلویه و بویراحمد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: تأسیسات آبرسانی در 107 روستای استان تحت تاثیر سیل و رانش زمین دچار آسیب جدی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از فروکش کردن بارش ها، تمامی تیم های عملیاتی شرکت که قبل از بارندگی به حالت آماده باش درآمده بودند، عملیات ترمیم و بهسازی خرابی ها را آغاز کردند.

پاسره ادامه داد: در همان ساعت پایانی و نخست امروز آب 45 روستای متاثر از سیل وصل شد.

وی گفت: در بقیه روستاها که امکان اصلاح سریع وجود نداشت سعی کردیم با آبرسانی سیار فرایند تامین آب مردم عزیز روستایی را استمرار ببخشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان افزود: در برخی روستاها خرابی عوامل زیربنایی از جمله راه و جاده و البته آسیب دیدگی تأسیسات برقی عملاً امکان انجام فوریتی وصل آب مشترکان فراهم نبوده است با این وجود تلاش همکاران ما بدون وقفه برای پایداری آب همه روستاها ادامه دارد.

فیض اله پاسره ضمن عذرخواهی از قصور احتمالی در آبرسانی به روستاها در روزهای اخیر، بیان داشت: به مردم اطمینان خاطر میدهیم به فراخور نیرو و امکانات، فراتر از توان برای تامین آب شرب سالم و پایدار در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تلاش میکنیم.

تصاویر
  • آب عمده روستاهای سیل زده کهگیلویه و بویراحمد وصل شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری