X
برقراری آب مجتمع های آبرسانی زرند و دهجلال شهرستان خدابنده

 برقراری آب مجتمع های آبرسانی زرند و دهجلال شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان گفت: پس از 18 ساعت تلاش اکیپ حوادث، شکستگی خط انتقال مجتمع های آبرسانی دهجلال و زرند از توابع شهرستان خدابنده برطرف و مشکل قطعی آب 9 روستای تحت پوشش مجتمع ها مرتفع گردید.
چهارشنبه، 07 فروردین 1398 | Article Rating

رضا کابلی اظهار داشت: روز گذشته به دلیل عوامل طبیعی خطوط انتقال دو مجتمع آبرسانی زرند و دهجلال که 15روستا را تحت پوشش دارند دچار شکستگی گردید که با تلاش و حضور به موقع اکیپ حوادث شکستگی بعد از 18 ساعت برطرف و آب شرب در مدار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: شکستگی خط انتقال مجتمع آبرسانی دهجلال مابین ایستگاه 1 و 2 با سایز 160 اتفاق افتاده بود که منجر به قطعی آب شرب روستای خمارک گردید که در حال حاضر شکستگی رفع و آب در روستا جریان دارد.

کابلی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی زرند به سایز 200 با تحت پوشش قرار دادن 8 روستا با 1000خانوار نیز دیروز دچار شکستگی گردید که در همین خصوص آب شرب تمامی روستاها قطع شد که خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع و حضور سریع اکیپ حوادث شکستگی ترمیم و هم اکنون آب شرب تمام روستاها برقرار می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان عنوان کرد: قطعا اطلاع رسانی به موقع و صبوری مردم و همچنین پیگیری‌های امور آبفار شهرستان خدابنده منجر شد تا در این ایام خجسته و مبارک هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

لازم به ذکر است شکستگی لوله روستاهای محمدآباد و ینگجه شهرستان خدابنده نیز دیروز تعمیر و قطعی آب روستاهای فوق مرتفع شد.

تصاویر
  • برقراری آب مجتمع های آبرسانی زرند و دهجلال شهرستان خدابنده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری