X
استاندار کرمانشاه از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر بازدید کرد

 استاندار کرمانشاه از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر بازدید کرد

استاندار کرمانشاه از پروژه تصفیه خانه در دست احداث فاضلاب شهر روانسر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای روژه و میزان پیشرفت و مشکلات پیش روی آن قرار گرفت.
چهارشنبه، 07 فروردین 1398 | Article Rating

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در این بازدید که نماینده اورامانات درمجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار، اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان و شورای اسلامی شهر روانسر نیز استاندار را همراهی می کردند، غفار صالحی مدیر امور آبفای شهری روانسر طی توضیحاتی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه سال 94 توسط شرکت ماگما آغاز شده است، گفت: طبق مطالعات انجام شده و پیشنهاد مشاور طرح، دو مدول برای پروژه تعریف شده است که مدول اول آن برای جمعیت 27 هزار نفری پیش بینی و طراحی گردیده و اجرای مدول دوم نیز ظرفیت تصفیه خانه را تا 40 هزارنفر افزایش خواهد داد.

به گفته وی درحال حاضر پیشرفت فیزیکی و ابنیه تصفیه خانه فاضلاب روانسر 70 درصد و پیشرفت کلی طرح درمجموع 45 درصد می باشد و برای تکمیل نیاز به 15 میلیاردتومان اعتبار دارد که درصورت تخصیص به موقع تا پایان سال 98 وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

مدیر امور آبفای شهری شهرستان روانسر افزود: طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر روانسر 58 کیلومتر و طول خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه نیز 7 کیلومتر می باشد که تنها 300 متر آن باقیمانده است.

صالحی دبی متوسط و ظرفیت مدول اول این تصفیه خانه فاضلاب را که در زمینی به مساحت 4 هکتار و در جنوب شهر روانسر درحال احداث است، 5 هزار و 648 مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد.

تصاویر
  • استاندار کرمانشاه از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر بازدید کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری