X
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  ایلام با نماینده ولی فقیه در استان

 دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان

چهارشنبه، 07 فروردین 1398 | Article Rating

مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام به منظور تبریک سال نو و ارائه گزارشی از عملکرد شرکت و فعالیتهای پیش رو، با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این دیدار مدیر عامل شرکت گزارشی از وضعیت منابع آبی استان و مسائل و مشکلات را ارئه دادند.

مهندس مظاهری اظهار داشت؛ در سال گذشته علی رغم همه کمبود ها فعالیتهای خوبی در سطح استان صورت گرفت، و کارهای بزرگی نیز آغاز شد. از جمله بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب ایوان، کلنگ زنی فاز دوم طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، بهره برداری از تله متری شهرهای سرابله و دهلران، کلنگ زنی طرح آب شیرین کن شهر ملکشاهی، توسعه و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب در تمامی شهرهای استان و در ایام محرم و اربعین حسینی نیز توانستیم با همت و تلاش های شبانه روزی و عملیات در نظر گرفته بخوبی آب مورد نیاز زائران حسینی تامین نماییم.

وی گفت: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری ما تحت پوشش آب هستند و بیش از 55درصد از جمعیت شهری استان نیز تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند، که این میزان نسبت از متوسط کشوری بالاتر است.

مدیر عامل شرکت در ‌پایان سخنان خود ضمن درخواست از نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی مناسب در مدیریت مصرف آب از‌ طریق تریبون‌های نماز جمعه گفت: امامان جمعه با توجه به سطح تأثیرگذاری شان در میان مردم می توانند شرکت آب و فاضلاب را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری نمایند.

در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک سال نو به مدیریت و کارکنان شرکت خواستار اصلاح شبکه های فرسوده و کاهش هد رفت آب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و باید حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود.

تصاویر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  ایلام با نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  ایلام با نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان  ایلام با نماینده ولی فقیه در استان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری