X
دیدار نوروزی مدیرعامل آبفای گیلان با نماینده ولی فقیه در استان

 دیدار نوروزی مدیرعامل آبفای گیلان با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل و مسئول امور فرهنگی این شرکت با حجت الاسلام و المسلمین آیت ا... فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار نمودند.
ﺳﻪشنبه، 06 فروردین 1398 | Article Rating

در این دیدار آیت ا... فلاحتی با اشاره به میزان بالای مصرف انرژی در ایران اظهار داشت: آب هم بعنوان یکی از منابع انرژی از سرمایه های ارزشمندی است که باید مصرف آن در کشور به درستی مدیریت شود و نظارت و برنامه سازی شیوه های مدیریت مصرف بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه مشترکین پرمصرف باید شناسایی و رصد شوند تصریح کرد: فرهنگ سازی باید نهادینه شود که در این راستا آموزش و استفاده از شیوه های تبلیغی مناسب برای استفاده بهینه و مصرف درست آب ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه شهرستان رشت در ادامه سخنان خود گفت: باید الگوهای مصرفی درستی ارائه نمود و گزارش سالیانه از میزان صرفه جویی در مصرف آب جهت آگاه سازی و امیدبخشی به مردم نیز در مدیریت مصرف موثر خواهد بود.

سپس سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت ارائه خدمات این شرکت افزود: باتوجه به پیش بینی افزایش میزان مصرف آب در روزهای پایانی سال با برنامه ریزی مناسب و ارائه برنامه های آموزشی، شاهد کاهش تماسهای مردمی به یک پنجم سال گذشته بودیم.

وی در ادامه افزود: وظیفه ما بهبود خدمات رسانی به منظور افزایش رضایتمندی مردم است و در آبفای گیلان تأکید بر این است که مردم دغدغه ای بابت دریافت خدمات مطلوب نداشته باشند.

مدیرعامل آبفای گیلان خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بخش آموزش نیز اقدامات موثری صورت گرفت که برگزاری جشنواره من مراقب آبم ویژه عموم شهروندان و سپس آموزش در سطح مدارس ابتدایی بصورت مشترک با آموزش و پرورش و آب و فاضلاب روستایی با عنوان فراگیری نخستین واژه آب از اهم آن بود.

وی همچنین یادآور شد: برگزاری همایش مدیریت مصرف آب برای دستگاههای اجرایی استان و تجلیل از دستگاههای برتر در این حوزه و برگزاری همایش بانوی آب با حضور 800 نفر از بانوان موثر در امر آموزش از دیگر برنامه های این شرکت در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب بوده است.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اینکه تداوم و استمرار در برنامه های فرهنگی و آموزشی بسیار حائز اهمیت است اظهار داشت: نهادینه نمودن فرهنگ مدیریت مصرف آب نیازمند مشارکت مردمی است و باید پذیرفت که با عدم بهینه سازی مصارف، در آینده با چالشهای کمبود آب مواجه خواهیم بود.

تصاویر
  • دیدار نوروزی مدیرعامل آبفای گیلان با نماینده ولی فقیه در استان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری