X
برگزاری جلسه کمیته بحران شرکت با حضور مهندس کریمیان مدیرکل بحران استانداری

 برگزاری جلسه کمیته بحران شرکت با حضور مهندس کریمیان مدیرکل بحران استانداری

ﺳﻪشنبه، 06 فروردین 1398 | Article Rating

جلسه کمیته بحران شرکت با حضور کریمیان مدیرکل بحران استانداری، ‌مهندس مظاهری مدیرعامل شرکت، معاونین و ‌اعضای کمیته بحران در محل دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ جلسه کمیته بحران شرکت دیشب راس ساعت 23 به منظور رفع مشکل بوجود آمده برای ایستگاه پمپاژ دهلران برگزار شد .

مهندس مظاهری در این جلسه گفت : در اثر بارش شدید باران و نوسانات برق و شکستگی لوله در ایستگاه پمپاژ دهلران، پمپاژ آب بطور کلی قطع شده است .

وی افزود : ‌اکیپ‌های حوادث ‌اتفاقات شرکت در اولین دقایق این اتفاق در محل حضور یافتند و هم اکنون نیز حضور دارند و امیدوارم با تلاش این عزیزان مشکل قطعی آب شهر دهلران تا فردا عصر مرتفع گردد.

مهندس مظاهری اظهار داشت : با توجه به اینکه پمپ های آب ایستگاه از کار افتاده اند، دو دستگاه الکتروپمپ از مرکز استان به ایستگاه پمپاژ دهلران ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه مخزن آب دهلران پر است، تاکید کرد : تا 12 ساعت آینده آب شهر دهلران تأمین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت : هم اکنون ‌دو دستگاه تانکر آبرسانی به منطقه اعزام شده و درحال آبرسانی می‌باشد که ‌فردا چند دستگاه دیگر نیز به دهلران ارسال خواهند شد .

در پایان این جلسه مدیرکل بحران استانداری از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در جهت تسریع در رفع این مشکل و ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان دهلرانی قدردانی نمود .

تصاویر
  • برگزاری جلسه کمیته بحران شرکت با حضور مهندس کریمیان مدیرکل بحران استانداری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری