X
خسارت 28500 میلیون ریالی شهرستان آق قلا از سیل گلستان

 خسارت 28500 میلیون ریالی شهرستان آق قلا از سیل گلستان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا خسارت ناشی از سیل تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان را 28500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این رقم برای روستاهای قابل دسترسی بوده است.
دوشنبه، 05 فروردین 1398 | Article Rating


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهزاد صادقی با اعلام خبر فوق، افزود: در این مدت بسیاری از تجهیزات تاسیسات آبرسانی تعویض یا تعمیر شده و اهالی روستا از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.
وی با بیان این نکته که به 14 روستای شهرستان با ناوگان سیار آبرسانی می شود، افزود: اکیپ کنترل کیفیت و خدمات رسانی مدیریت آب و فاضلاب روستایی آق قلا با هدف نظارت بر کیفیت آب توزیع شده، در ورودی شهرستان مستقر است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آق قلا با بیان این نکته که بخشی از شبکه توزیع وخطوط انتقال روستاهای این شهرستان تخریب شده، افزود: به محض فروکش آب تاسیسات آبرسانی خسارت دیده در کوتاه ترین زمان، تعویض و تعمیر خواهد شد.
وی ترمیم و تعویض خط انتقال روستای قرنجیک پورامان و تعمیر تابلو برق چاه شماره 1 و 3 مجتمع پیرواش را از جمله اقدامات این دستگاه دانست و اضافه کرد: با این اقدام بیش از 16 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
صادقی خاطر نشان کرد: با ترمیم تابلو برق و آپارات کابل اصلی چاه آب شرب مجتمع بهلکه داشلی، تعداد 3 روستا با 2600 نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.
به گفته وی با تعمیر خط انتقال مجتمع الغدیر، مجتمع حیدرآباد، روستای دوگونچی و تعویض تابلو برق چاه آب مجتمع حیدرآباد بیش از 24 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا در خاتمه تعویض اینورتر چاه روستای گری دوجی و ترمیم تابلوبرق و فلوتر بی سیم چاه آب شرب روستای قلعه جیق را از جمله اقدامات این دستگاه برشمرد و افزود: با رفع مشکل این تاسیسات آبرسانی آب شرب 5000 نفر از اهالی روستا مجددا وصل شد.


تصاویر
  • خسارت 28500 میلیون ریالی شهرستان آق قلا از سیل گلستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری