X
مدیرعامل آبفاشهری مازندران با معاونان، مدیران و همکاران ستادی و امور دیدار کرد

 مدیرعامل آبفاشهری مازندران با معاونان، مدیران و همکاران ستادی و امور دیدار کرد

در اولین روز کاری سال جدید، مهندس عبدالهی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با معاونان، مدیران و همکاران ستادی و امور دیدار و گفتگو کرد.
دوشنبه، 05 فروردین 1398 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک سال نو گفت: امیدوارم سالی پراز موفقیت، پیروزی، بهروزی و سلامت در پیش رو داشته باشید.

مهندس عبدالهی با اشاره به وجود ظرفیتهای فراوان در این شرکت افزود: در مواقع بحران و اضطراری در تامین آب شرب، باید از تمامی این ظرفیتها به ویژه توانمندی های پیمانکاران استفاده نمود.

وی، خواستار پاسخگویی بموقع به تماسها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات همشهریان شد و اظهار داشت: اطلاع رسانی شفاف رضایت مشترکین را درپی دارد.

مهندس عبدالهی، از همکاران خواست در اجرای پروژه های خود در تعامل با دستگاه های اجرایی باشند تا در خدمت رسانی خللی وارد نشود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، خواستار پیگیری حقوق قانونی شرکت شد و گفت: در سال جدید با تدابیر لازم در مسیر کاهش هزینه ها گام برداریم.

مهندس عبدالهی با اشاره به بارندگی و وقوع سیل در روزهای پایانی سال گذشته، افزود: از تمامی همکارانی که در روزهای گذشته برای تامین آب پایدار مشترکین تلاش کردند، قدردانی می کنم.

وی، با بیان اینکه سیل تاسیسات آبرسانی مجتمع سیمرغ را از مدار خارج کرد، تصریح کرد: با همت کارکنان مشکل کمبود آب شهرهای سیمرغ، بهنمیر، جویبار و روستاهای مسیر طی 72 ساعت برطرف شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران ادامه داد: به دلیل افزایش کدورت آب سد البرز500 لیتر در ثانیه آب ورودی به تصفیه خانه کاهش یافت که این امر منجر به کمبود آب شرب در شهرهای گروه الف شد.

مهندس عبدالهی با بیان اینکه در این شهرها از طریق تانکرهای سیار و آبهای بسته بندی شده، مصارف ضروری مردم تامین می شود، گفت: با کاهش میزان کدورت آب ، وضعیت تامین آب شرب این شهرها روبه بهبودی است.

وی،رانش زمین و شکستگی خطوط انتقال در سوادکوه وسوادکوه شمالی را از دیگر مشکلات هنگام بارندگی عنوان و تصریح کرد: اکیپ فنی شبانه روز تلاش کردند تا این شکستگی ها را برطرف نمایند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران از همکاران خواست با برنامه ریزی درست، در راستای پیشبرد اهداف شرکت که همان خدمت رسانی به مردم است، حرکت نمایند.


تصاویر
  • مدیرعامل آبفاشهری مازندران با معاونان، مدیران و همکاران ستادی و امور دیدار کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری