X
بارندگی بیش از 46 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت  زد

 بارندگی بیش از 46 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت زد

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران با اشاره به بارندگی شدید و طغیان رودخانه ها طی روزهای گذشته در سطح استان گفت: بارندگی 46 میلیارد و 800 میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی در این استان خسارت وارد نمود.
ﺳﻪشنبه، 28 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس خدابخش پور با بیان اینکه بارندگی و سیلاب منجر به آبگرفتگی و خرابی 9 دستگاه الکتروپمپ و تابلوهای برق در مجتمع آبرسانی سیمرغ شد، افزود: به دلیل خارج شدن تاسیسات آبرسانی این مجتمع از مدار فعالیت، درحال حاضر مشترکین شهرهای سیمرغ، جویبار، بهنمیر و روستاهای مسیر با کمبود و یا قطع آب مواجه هستند.

وی، با اشاره به تخریب 200 متر از شبکه توزیع آب شرب شهر سیمرغ در اقطار مختلف تصریح کرد: خط انتقال 100 میلی متری و پل کابلی عبوری از رودخانه تلار که به 4 روستای مسیر آبرسانی می شود نیز دچار آسیب شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران، مجموع خسارتهای وارد آمده به مجتمع سیمرغ را 37 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: با توجه به کاهش آبگرفتگی و تخلیه سیلاب از محوطه این مجتمع و ایستگاه پمپاژ با تلاش تیمهای واکنش سریع فنی عملیات تعویض پمپهای ایستگاه پمپاژ آغاز و تا ساعتهای آینده این پمپها وارد مدار شده و پیش بینی می شود مشکل کمبود آب شهرهای جویبار، بهنمیر و سیمرغ و روستاهای مسیرهای تا عصر امروز برطرف شود.

مهندس خدابخش پور، با بیان اینکه در شهرستان سواد کوه نیز 700 متر خط انتقال سرخ کلا ، شبکه توزیع بالازیرآب زیرگذر جاده اصلی سرخ کلا و شبکه منتهی به مخزن سید مهدی و خرماندین چاه بالازیرآب در پی بارندگی و طغیان رودخانه آسیب دیدند، گفت: در مجموع 6 میلیارد و 800 میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی در این شهرستان خسارت زده شد.

وی، خاطرنشان کرد: در سوادکوه شمالی تخریب پل نارنج بن و 100 متر خط انتقال آب، 3 میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت.

مهندس خدابخش پور با بیان اینکه در شهرهایی که با کمبود آب مواجه هستند از طریق تانکرهای سیار، آبرسانی انجام می شود، اظهار داشت: در سایر شهرهای استان با مشکل عمده ای مواجه نیستیم.

وی از مشترکین خواست تا زمان رفع مشکلات به وجود آمده، مدیریت مصرف را در کارهای روزانه خود اعمال نمایند.

گفتنی است به منظور پیگیری امور و رفع سریع مشکل کمبود آب مهندس عبدالهی مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز از شب گذشته در شهرستان سیمرغ حضور یافت.

تصاویر
  • بارندگی بیش از 46 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی خسارت  زد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری