X
پیام تبریک نوروزی مهندس یوسف عرفانی نسب  سرپرست شرکت آب و فاضلاب  استان مرکزی

 پیام تبریک نوروزی مهندس یوسف عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
ﺳﻪشنبه، 28 اسفند 1397 | Article Rating

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نام خداوندی که بدیع است و هر روز و هر لحظه خلقی نو و روزی جدید می آفریند.

بار دیگر نفخه‌ صور بر کالبد عالمیان دمیده شد و طبیعت را جانی دوباره بخشید و آن گل عذار از پرده برون شد و در منظر جهانیان جلوه‌گر آمد.

نوروز ارمغان بهار است و بهار یاد آور تولدی دوباره،سرآغاز شکفتن،روییدن و سبز شدن و تداعی کننده تبسم گل ها ، هیاهوی پرندگان و رویش دوباره طبیعت در سایه سخاوت آسمان است و همه سپاس می گویند او را که دوباره زنده می کند و می آفریند از آب.

آب، نعمت بی نظیر خداوند، جلوه زیبایی و طراوت و مظهر پاکی و زلالی و که بی شک سر آغاز آفرینش و ادامه هستی حیاط در گرو وجود آن است.

خداوند سبحان را شاکریم که به ما عنایت فرمود تا یکسال دیگر را با تکیه بر نیروهای خلاق و پرتلاش شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی اهداف و رسالت سقاگری را به حق تحقق ببخشیم.

دست به دعا بر می داریم که پروردگار بخشنده و مهربان، احوال ما را نیز از این تحول زیبا در سال پیش رو بی بهره نگذارد و توفیق تداوم خدمت رسانی در بخش آب و کوشش برای ساختن ایران عزیز را همچنان به دست اندرکاران این عرصه عطا فرماید.

اینجانب در آستانه شکفتن شکوفه‌های بهاری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های یکایک همکاران محترم، آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به محضر خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب کشور صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت از درگاه خداوند منان برای همگی مسئلت دارم.

تصاویر
  • پیام تبریک نوروزی مهندس یوسف عرفانی نسب  سرپرست شرکت آب و فاضلاب  استان مرکزی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری