X
تاسیسات آبرسانی مجتمع سیمرغ از مدار خارج شد

 تاسیسات آبرسانی مجتمع سیمرغ از مدار خارج شد

مدیردفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: به دلیل بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ، ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی سیمرغ از مدار خارج و برخی از شهرها دچار افت فشار و یا قطع آب شدند.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس خدابخش پور با اعلام خبر بالا افزود: درحال حاضر مشترکین شهرهای سیمرغ، جویبار، بهمنیر و روستاهایی که در مسیر آبرسانی مجتمع سیمرغ قرار دارند، با افت فشار و یا قطع آب مواجه هستند.

وی با اشاره به طغیان رودخانه و سرریز شدن سیلاب به درون شهر سیمرغ افزود: 3-4 تیم واکنش سریع فنی با تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمدند تا به محض کاهش میزان آبگرفتگی و فروکش سیلاب، تاسیسات آبرسانی مجتمع سیمرغ را تعمیر و سپس وارد مدار نمایند.

مدیردفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد:در شیرگاه نیز به دنبال آسیب خط انتقال آب که درپی تخریب پل ارتباطی نارنج بن رخ داد ،300 مشترک این شهر با قطع آب مواجه بودند که با تلاش همکاران و جابجایی شبکه توزیع آب مشکل کمبود و یا قطع آب 250 مشترک این شهر برطرف شد.

مهندس خدابخش پور، ادامه داد: سیل و آبگرفتگی امکان دسترسی به تاسیسات آبرسانی را با مشکل رو به رو ساختهد و درحال حاضر امکان رفع مشکل قطع آب 50 مشترک شهر شیرگاه وجود ندارد.

مدیردفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفاشهری مازندران،، خاطرنشان کرد: در شرق و مرکز و برخی از شهرهای دیگر استان به دلیل نوسانات برق، با کاهش تولید آب مواجه هستیم و مشترکین این شهرها با افت فشار آب مواجه هستند.

وی، از مشترکین خواست تا اتمام بارندگی و فروکش شدن سیلاب و فعالیت مجدد تاسیسات آبرسانی در مصرف آب صرفه جویی نموده و با مدیریت صحیح از قطع کامل آب جلوگیری نمایند.


تصاویر
  • تاسیسات آبرسانی مجتمع سیمرغ از مدار خارج شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری