X
بهره برداری از پروژه حفر و تجهیز چاه روستای حصارقاضی شهرستان ورامین

 بهره برداری از پروژه حفر و تجهیز چاه روستای حصارقاضی شهرستان ورامین

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران و به نقل از اداره آبفای روستایی شهرستان ورامین از پروژه حفر و تجهیز چاه آب شرب روستای حصار قاضی در این شهرستان بهره برداری شد
دوشنبه، 27 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران و به نقل از اداره آبفای روستایی شهرستان ورامین از پروژه حفر و تجهیز چاه آب شرب روستای حصار قاضی در این شهرستان بهره برداری شد.

صالحی مدیر اداره آبفار شهرستان ورامین گفت با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده و با هدف تأمین کافی آب سالم بهداشتی برای روستاییان با همکاری دهیاری روستای مذکور اقدام به حفریک حلقه چاه به عمق 200 متر نمودیم.

وی در ادامه گفت چاه مذکور پس از حفر تجهیز گردید و اجرای شبکه برق 20 کیلو ولت آن به طول 650 متر صورت گرفت و همچنین یک دستگاه ترانس 100 kva خریداری و نصب گردید.

مدیر اداره آبفای روستایی شهرستان ورامین افزود در راستای تأمین بهداشت آب روستا نیز یک دستگاه کلرزن مایعی نصب و راه اندازی گردید.

صالحی بیان داشت اعتبار لازم جهت اجرای پروژه فوق به مبلغ 4 میلیارد و 300 ملیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و دهیاری تأمین گردیده است.

گفتنی است با بهره برداری ازاین چاه تأمین آب بیش از 3500 نفر در روستاهای حصارقاضی، صغان و نجف آباد به میزان کافی صورت می گیرد.

تصاویر
  • بهره برداری از پروژه حفر و تجهیز چاه روستای حصارقاضی شهرستان ورامین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری