X
احیاء و راه اندازی مجدد 18 حلقه چاه قدیمی در شهرستان اسلامشهر

 احیاء و راه اندازی مجدد 18 حلقه چاه قدیمی در شهرستان اسلامشهر

با استفاده از اعتبارات جاری و داخلی عملیات احیاء و راه اندازی مجدد 18 حلقه چاه قدیمی خارج از مدار انجام و وارد مدار بهره برداری گردید .
یکشنبه، 26 اسفند 1397 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران ، مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : با عنایت به مهاجر پذیری و ساخت و سازهای صورت گرفته و گسترش محدوده شهری در اسلامشهر که موجب افزایش جمعیت این شهر و متعاقبا افزایش تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم را به همراه دارد . لذا در همین راستا و به منظور پیشگیری از هرگونه مشکلات احتمالی کم آبی و همچنین افزایش آب شرب موجود ، احیاء و راه اندازی مجدد چاههای قدیمی این شهر که از مدار خارج و تعطیل شده بودند . در دستور کار قرار گرفت و در مدت زمان سالجاری مطابق اولویت بندی صورت گرفته انجام گردید .
شفا نظرپور با اشاره به مشخصات این طرح یادآور شد : این عملیات با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و با هدف احیای مجدد و به روز رسانی تعداد 18 حلقه چاه تعطیل شده با اجرای عملیاتی شامل بهسازی و ترمیم لوله جداره و همچنین تخلیه و جایگزینی پمپ چاهها ، کف شکنی و خارج سازی املاح و شن و ماسه موجود و بهسازی لوله جدارها و همچنین محوطه سازی و دیوار کشی و حفاظ بندی چاهها از اوایل سالجاری آغاز شد و در اسفند ماه جاری نیز مطابق برنامه زمانبندی شده اتمام و با افزایش بیش از 250 لیتر بر ثانیه به دبی موجود آب شر این شهر در مدا توزیع قرار گرفتند .
مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد : اسلامشهر یکی از شهرهای پرجمیعت در حوزه آبفای جنوبغربی استان تهران می باشد و در حال حاضر بخشی از آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر با استحصال از 59 حلقه چاه و بخشی دیگر نیز از طریق خط انتقال تهران تامین و توزیع میگردد. لذا با عنایت به مشکلات موجود از جمله کاهش نزولات آسمانی و برداشت بیش از حد از سفره های زیر زمینی ، انتظار می رود با رعایت الگوی مصرف و خودداری از مصارف غیر ضرور توسط مشترکین وشهروندان محترم ، شاهد کمترین چالش و مشکلات در زمینه تامین و توزیع آب شرب شهروندان محترم در این شهر نباشیم .
تصاویر
  • احیاء و راه اندازی مجدد 18 حلقه چاه قدیمی در شهرستان اسلامشهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری