X
آغاز بهره برداری مخزن R62 شهر پرند

 آغاز بهره برداری مخزن R62 شهر پرند

با هدف افزایش کمّی آب آشامیدنی مخزن 5 هزار مترمکعبی R62 شهر جدید پرند آبگیری و وارد مدار بهره برداری شد
یکشنبه، 26 اسفند 1397 | Article Rating
این خبر را مدیرعامل آبفای جنوبغربی استان تهران اعلام کرد و گفت : با عنایت به بهره برداری از بخش عمده و قابل توجه از مسکن مهر در شهر جدید پرند و سکونت شهروندان و مشترکین محترم در مناطق تکمیل شده مسکونی این شهر ، علیهذا پیرو تعهدات صورت گرفته و برنامه زمانبندی شده در راستای تامین آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم در مناطق مختلف این شهر ، همزمان با اجرای سایر پروژه های آبرسانی ، عملیات بهره برداری از مخزنR62 پرند که مراحل ساخت و تجهیز آن به اتمام رسیده است . آغاز گردیده است . وارد مدار توزیع و به بهره برداری رسید .
مهندس ابوالفضل صدرائیه ضمن تشریح مشخصات فنی این پروژه خاطرنشان ساخت : مخزن R62 با ظرفیت 5 هزار متر مکعب و با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات عمرانی در زمینی به مساحت 3 هکتار احداث گردیده و پس اتمام عملیات ساخت و تجهیز مخزن و دیوارکشی و محوطه سازی و همچنین سازه های مرتبط با مخزن ، با اجرای عملیات لوله گذاری جهت تامین آب آشامیدنی و همچنین تنظیم فشار لازم زون فشاری فازهای 5 و 6 و تعاونیهای مسکونی تحت پوشش عملیاتی شده و مطابق برنامه زمانبندی شده به اتمام و مرحله بهره برداری رسیده است .
مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران با تاکید برتامین و توزیع مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین و ضمن اعلام رضایت از وضعیت فعلی در امر آبرسانی شهروندان در پرند و سایر شهرهای تحت پوشش آبفای جنوبغربی یادآور شد : هم اکنون آب آشامیدنی شهروندان در کلیه شهرهای تحت پوشش از جمله شهر جدیدالاحداث پرند با کمیت و کیفیت مطلوب و خوبی تامین و توزیع می گردد . و در راستای استمرار وضعیت فعلی علاوه بر راه اندازی مخزن مذکور دو باب مخزن جدید و هر کدام با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در شرف بهره برداری می باشند . که امیدوارریم با راه اندازی این مخازن و پروژه های در دست انجام در این خصوص ، شاهد کوچکترین مشکل و نارسائی و چالشی در امر آبرسانی نباشیم .
تصاویر
  • آغاز بهره برداری مخزن R62 شهر پرند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری