X
یک حلقه چاه با دبی 20 لیتر در ثانیه در امور نور وارد مدار بهره برداری شد

 یک حلقه چاه با دبی 20 لیتر در ثانیه در امور نور وارد مدار بهره برداری شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نور گفت: به منظور تامین فشار و مقابله با کمبود آب در ایام نوروز و پیک مصرف، یک حلقه چاه با دبی 20 لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس مهدی رشیدی به تشریح اقدامات صورت گرفته برای تامین آب مورد نیاز مشترکین این امور در ایام نوروز پرداخت و افزود: طبق توافق به عمل آمده با مرکز تحقیقات جنگل نور، چاه مذکور با 15 متر لوله گذاری به خط اصلی انتقال آب، متصل شد.

وی هزینه صرف شده برای اجرای این طرح را 100 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: 3هزار خانوار درشهر نور و تعدادی از روستاهای مسیر از آب شرب این چاه بهره مند می شوند.

مدیر امور آبفا شهری نور، ادامه داد: با احداث 60 متر رینگ عرضی از باندشمالی به باند جنوبی شهر، نصب پکیج حذف آهن و کنترل کیفی و فعالیت چاه شماره 5 پارک جنگلی نور با دبی 12 لیتر در ثانیه ،کمبود آب شرب مشترکین شهر ایزدشهر برطرف می شود.

مهندس رشیدی، احیای 4عدد شیرفلکه 400 و 500 میلی متری برای کنترل فشار و توزیع عادلانه آب در شهرهای ایزدشهر و رویان و روستاهای مسیر با هزینه 60 میلیون ریال را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ایام نوروز عنوان و تصریح کرد: چاه شماره 3 نعمت آباد و 4 اسپی کلا در شهر نور نیز اصلاح و بهسازی شد.

وی اظهار داشت: ایستگاه پمپاژ چشمه ملابند با استحصال 6 لیتر در ثانیه آب در شهر بلده احداث شد که مشکل کمبود آب 300 خانوار در منطقه بالادست این شهر به ویژه در پیک مصرف برطرف می شود.

گفتنی است امور آب وفاضلاب شهری نور و رویان دارای 28 هزار و 664 مشترک و 51 هزار آحاد است که آب شرب این تعداد مشترکین ازطریق 29 حلقه چاه، 2 دهنه چشمه با دبی 386 لیتر در ثانیه تامین می شود.

تصاویر
  • یک حلقه چاه با دبی 20 لیتر در ثانیه در امور نور وارد مدار بهره برداری شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری