X
توانمندسازی شرکت در بخش نیروی انسانی از اولویت های سال 98 است

 توانمندسازی شرکت در بخش نیروی انسانی از اولویت های سال 98 است

شنبه، 25 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در نشست صمیمانه ای با کارکنان ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله شرکت به تشریح برنامه ها و اولویت ها برای سال 1398 پرداخت.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به موفقیت های شرکت در سالجاری اظهار داشت: با همبستگی، وفاق و همدلی خانواده بزرگ آب و فاضلاب مشکلات را پشت سر نهاده و اتفاقات خوبی برای شرکت رخ داد.

وی در ادامه افزود: اجرای پروژه های این شرکت باعث افزایش خدمات خواهد بود همچون اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب که باعث ارتقاء و بهبود فشار آب در شبکه توزیع خواهد شد .

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اینکه باید حوزه اطلاع رسانی را تقویت نماییم تصریح کرد: فعالیتها و عملکرد شرکت باید به روابط عمومی جهت انتشار انعکاس یابد و همکاران و مردم باید از اخبار شرکت مطلع گردند و در جریان روند ارائه خدمات شرکت قرار گیرند.

وی همچنین تصریح کرد: اصلی ترین کار آبفای گیلان در سال 1398 توانمند سازی شرکت در بخش نیروی انسانی و هم درآمدی می باشد و با توجه به بازنشسته شدن بخش اعظمی از همکاران، باید پرورش نیروها برای سالهای آتی مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای گیلان کاهش پرت آب را از برنامه های ضربتی شرکت برای سال آتی دانست و افزود: پیگیری راهکارهای مربوط به کاهش پرت آب و استفاده از نشت یاب در سال 1397 منجر به کاهش پرت حدود 20 لیتر بر ثانیه شده است.

وی گفت: با شناسایی 52 مورد نشت در رشت حدود 27 لیتر در ثانیه از هدررفت آب جلوگیری و 0.4 اتمسفر بر فشار در شبکه توزیع آب افزوده شد محقق شد و در شرایطی که افزایش و تولید بیشتر آب بسیار سخت است برای شهر های بزرگ از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

مهندس حسینی با تأکید بر اینکه آب بدون درآمد باید کاهش یابد و آن را وارد چرخه درست نمود افزود: با سرمایه گذاری مشخص در سال 97 ، تمرکز بر روی ساماندهی چاهها بود و برای سال 98 تمرکز بر روی کاهش پرت آب و تا اردیبهشت ماه باید انشعابات خاص ساماندهی شود.

وی همچنین افزود: در طی سالجاری مصوبات خوبی داشتیم و 152 میلیارد تومان برای پروژه های آب و فاضلاب که پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد داشته اند اختصاص یافت و در سال 98 و 99 این مبلغ تخصیص می یابد که اتفاق خوبی است و میتوان این پروژه ها را وارد مدار بهره برداری نمود.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه یادآور شد: برای رینگ شبکه توزیع آب شهر رشت 60 میلیارد تومان از محل ریاست جمهوری و 15 میلیارد تومان از محل استانی تخصیص خواهد یافت تا با 75 میلیارد تومان بتوانیم از این پروژه بهره برداری نمائیم و شهرهای خمام، لشت نشاء و خشکبیجار نیز از آب تصفیه خانه بزرگ گیلان برخوردار شوند.

مهندس حسینی همچنین خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال تمرکز بر وصول مطالبات باشد و انشعابات خاص نیز مورد پیگیری قرار گیرد. وصول مطالبات باید با قدرت ولی با حفظ شأن و احترام به مشترکین باشد و مدیران باید تمهیدات لازم برای تامین خدمات مورد نیاز با توجه به تعطیلات نوروزی داشته باشند.

 

تصاویر
  • توانمندسازی شرکت در بخش نیروی انسانی از اولویت های سال 98 است
  • توانمندسازی شرکت در بخش نیروی انسانی از اولویت های سال 98 است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری