X

 خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به دفاتر ict روستایی استان واگذار شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به دفاتر ict روستایی استان با هدف تسهیل در ارائه خدمات به روستائیان عزیز انجام شد.
شنبه، 25 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی در آئین واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آبفار گلستان به 40 دفتر ict روستایی، افزود: در دنیایی که کوچترین خدمات روزانه، الکترونیکی انجام می شود دور از انصاف است که روستاییان برای دریافت خدمات، ناگزیر به حضور در شهرستان باشند.

وی واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به دفاتر ict روستایی استان را ظرفیتی برای اشتغال جوانان خواند و اضافه کرد: این اقدام باعث افزایش رونق در روستا و شکوفا شدن شغل هایی که به سمت خاموشی پیش رفته، می شود.

وی ادامه داد: هرچند که بسیاری از خدمات این شرکت به مشترکین از طریق پورتال میسر است اما شاید برخی نتوانند از این شرایط استفاده کنند به همین خاطر دفاتر ict روستایی برای دسترسی و سهولت این افراد ایجاد شده است.

هرمزی با بیان این نکته که انتظار داریم دفاتر ict با کیفیت و کمیت بالا به کار خود بپردازند، افزود: عملکرد این مراکز باید سبب ایجاد اشتیاق مشترکین برای دریافت خدمات از دفاتر ict شود.

 وی ضمن یادآوری این مطلب که واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به دفاتر ict روستایی استان به صورت پایلوت اجرا شده، اضافه کرد: امیدوارم با همت دفاتر ict روستایی و حمایت شرکت پست استان، اعتماد مشترکین برای دریافت خدمات از این مراکز جلب شود .

اقدام آبفار گلستان برای دریافت خدمات روستاییان از دفاتر ict ستودنی است

در ادامه این جلسه مدیرکل پست استان ضمن قدردانی از زحمات شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، افزود: اقدام آبفار گلستان برای دریافت خدمات روستاییان از دفاتر ict ستودنی است.

مهرداد جلالی اضافه کرد: ارائه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به دفاتر ict روستایی استان موجب کاهش هزینه های تردد و خطرات ناشی از رفت و آمد جاده ای آنها می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در تمامی روستاهای استان این خدمات را ارائه دهیم تا دسترسی روستائیان استان برای دریافت خدمات اینچنینی تسهیل یابد.

گفتنی است واگذاری خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به دفاتر ict روستایی استان در 40 دفتر ict روستایی باهدف تسهیل درارائه خدمات به مشترکین انجام شده است.

 

 

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری