X

 احیاء و راه اندازی مجدد چاه شماره 20 اسلامشهر پس از 3 سال تعطیلی

با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال چاه شماره 20 اسلامشهر احیاء و بازسازی و مجددا وارد مدار توزیع شد .
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 | Article Rating
این خبر را مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر اعلام کرد و گفت : با عنایت به روزهای پایان سال و تقارن فصل گرم و افزایش مصرف آب و از طرفی افزایش جمعیت و گسترش محدوده شهری ، علیهذا با عنایت به تاکیدات مدیر عامل محترم شرکت و در راستای تصمیمات اتخاذ شده و برنامه ریزیهای صورت گرفته جهت تامین آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین مطابق با استانداردهای لازم علی الخصوص برای فصول گرم و ایام پیک مصرف به منظور پیشگیری از هرگونه قطعی و یا کمبود احتمالی آب آشامیدنی شهروندان ، احیاء و راه اندازی چاههای قدیمی و تعطیل و نیمه فعال این شهر در دستور کار قرار گرفته و مطابق اولویت بندی صورت گرفته در دست انجام می باشد .
مهندس شفا نظرپور با اشاره به مشخصات احیای یک حلقه چاه در این خصوص یادآور شد : عملیات احیاء و بازسازی چاه شماره 20 اسلامشهر واقع در منطقه 17 تهران که طی سه سال گذشته تعطیل و از مدار توزیع خارج بود . با صرف اعتباری معادل 430 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی انجام شد . و با توجه به قدمت و فرسودگی تاسیسات سر چاهی و انباشت املاح و مشکلات لوله جدار چاه ، ضمن خارج سازی لوله جدار قدیمی و جایگزینی لوله جداره جدید و کف شکنی و خارج سازی املاح و شن و ماسه کف چاه و همچنین بهسازی و نوسازی تاسیسات سرچاهی ، چاه مذکور پس از انجام آزمایش پمپاژ با آبدهی بیش از 20 لیتر بر ثانیه مجددا در مدار توزیع قرار گرفت .
مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر با تاکید بر مصرف بهینه آب آشامیدنی توسط شهروندان و مشترکین خاطرنشان ساخت : در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر با کمیت و کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای لازم تامین و توزیع می گردد . و در همین راستا احیاء و بهسازی تعداد دیگری از چاههای این شهرستان تا پایان سالجاری انجام و در مدار توزیع قرار خواهند گرفت . و انتظار میرود شاهد کمترین مشکل و چالش در زمینه تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان نباشیم .
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری