X
برگزاری سمینار  خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مدیران و مسئولین مشترکین امور آبفا  شهرهای تابعه

 برگزاری سمینار خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مدیران و مسئولین مشترکین امور آبفا شهرهای تابعه

سمینارخدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران ستادی ، رئیس و مسئولین مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار گردید
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 | Article Rating


سمینارخدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران ستادی ، رئیس و مسئولین مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، طی سمیناری با حضور مهندس محمد علی قلندری مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، مهندس علی شبانی معاون خدمات مشترکین و درآمد ، مهندس ملکوتی معاون بهره برداری ، مهندس داریوش قناعت پیشه معاون مالی و پشتیبانی ،‌ مهندس اردوان نیکنام معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ، مدیران و کارکنان ستادی معاونت خدمات مشترکین و جمعی از مدیران امور و مسئولین خدمات مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار شد .

بنابراین گزارش در این سمینار مهندس محمد علی قلندری طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و گرامیداشت روز شهدا ( 22 اسفند ) ، به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرهای استان و روند ارائه ی خدمات به شهروندان پرداخت و اظهار داشت : بحمد ا... با وجود خشکسالی در سنوات اخیر ، سال 97 را با تلاش و کوشش شما سقایان مردم با کمترین چالش و مشکل سپری کردیم . وی در ادامه با اشاره به این مطلب که باعث خرسندی است که امروز و در واپسین روزهای سال در خدمت شما مسئولین مشترکین شهرستان های استان هستیم، خدمات مشترکین را از اصلی ترین بخشهای شرکت عنوان نمود و با تاکید بر این مطلب که شما سقایان گمنام مردم علاوه بر رسالت تامین آب شرب شهروندان ، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت رسانی نیز باشید ، بیان داشت : بی تردید همکارانمان در خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود . مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه ی این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور آبفا ، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان نمود و تصریح کرد : بی شک اگر کارکنان شرکت از رفاه نسبی و احترام لازم برخوردار باشند و توسط شرکت مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت می باشد ، خواهند پرداخت . وی ادامه داد : ما برآنیم تا در ادامه ی ارائه ی خدمات به پرسنل و ارباب رجوع ، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین نمائیم . مهندس قلندری در ادامه ی سخنان خود نظم اداری را لازمه ی پیشبرد اهداف شرکت عنوان و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار نمودن مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان نمود .وی در پایان با اشاره ی مجدد به گرامیداشت مقام شامخ شهدا ، از مدیران امور آبفا شهرستانها خواست تا از همکارانی که از خانواده ی معظم شهدا می باشند تقدیر و قدردانی گردد.

همین گزارش حاکی است در ادامه ی این برنامه مهندس شبانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن ارائه ی گزارشی جامع از عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال 97، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت در سال 98 پرداخت. وی در ادامه با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار داشت : معاونت خدمات مشترکین‌ با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد ، ضمن تاکید به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین ، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرهای استان می باشد. وی در همین راستا رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه ی خدمات مطلوب در حوزه ی آبرسانی ،‌ جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب عنوان و توصیه هایی را مطرح نمود . مهندس شبانی در ادامه با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت های خدمات مشترکین ، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان داشت : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است . مهندس شبانی نحوه ی ارائه ی خدمات مشترکین امور آبفا شهرهای تابعه را مثبت ارزیابی نمود و بیان داشت : در جهت تسهیل خدمات به شهروندان اخیرا توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به شهروندان ارائه گردد .وی در ادامه ی بیانات خود با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم و ما در این گذر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . شبانی با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح نمود : باید از پتانسیل های موجود در ادارات برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات حداکثر استفاده را به عمل آوریم .

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است ، در ادامه ی این کارگاه مهندس قناعت پیشه معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا فارس نیز طی سخنانی به سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور اشاره و اظهار داشت : بر اساس این سیاستها و اهداف که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی با کیفیت مناسب می باشد و یک سیستم به هنگام ، فراگیر ، مطمئن و از نظر مالی پایدار را تعریف می کند ،‌ می بایست همه پرسنل خدمات مشترکین در راستای تحقق این اهداف و سیاستها اهتمام کامل بورزند و با همتی مضاعف در جهت ارتقاء بیشتر سطح کیفی خدمات شرکت ها گام بردارند .

همین گزارش می افزاید : در ادامه ی این کارگاه آموزشی یک روزه مهندس حق شناس مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، مهندس سید جلال موسوی مدیر دفتر خدمات مشترکین، مهندس علیرضا دانش پرور مدیر دفتر وصول و درآمد ، مهندس صمد مرادی مدیر دفتر بازرسی و کنترل و مهندس موسی محمودی سرپرست دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه ها نیز به ایراد سخنانی در حوزه فعالیت خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این سمینار به مناسبت 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا، با اهداء هدایایی از 5 تن از برادران شهدای جنگ تحمیلی که در شرکت آبفا فارس شاغل هستند تجلیل شد.


تصاویر
  • برگزاری سمینار  خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مدیران و مسئولین مشترکین امور آبفا  شهرهای تابعه
  • برگزاری سمینار  خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مدیران و مسئولین مشترکین امور آبفا  شهرهای تابعه
  • برگزاری سمینار  خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مدیران و مسئولین مشترکین امور آبفا  شهرهای تابعه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری