سمینارخدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس با حضور مدیر عامل،
معاونین و مدیران ستادی ، رئیس و مسئولین مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا
فارس برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی
شرکت آبفا استان فارس ، طی سمیناری با حضور مهندس محمد علی قلندری مدیرعامل شرکت
آبفا استان فارس، مهندس علی شبانی معاون خدمات مشترکین و درآمد ، مهندس ملکوتی
معاون بهره برداری ، مهندس داریوش قناعت پیشه معاون مالی و پشتیبانی ، مهندس اردوان
نیکنام معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ، مدیران و کارکنان ستادی معاونت خدمات
مشترکین و جمعی از مدیران امور و مسئولین خدمات مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت
آبفا فارس برگزار شد .
بنابراین گزارش در این سمینار مهندس محمد علی
قلندری طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و گرامیداشت روز شهدا (
22 اسفند ) ، به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرهای استان و روند ارائه ی خدمات
به شهروندان پرداخت و اظهار داشت : بحمد ا... با وجود خشکسالی در سنوات اخیر ، سال
97 را با تلاش و کوشش شما سقایان مردم با کمترین چالش و مشکل سپری کردیم . وی در
ادامه با اشاره به این مطلب که باعث خرسندی است که امروز و در واپسین روزهای سال
در خدمت شما مسئولین مشترکین شهرستان های استان هستیم، خدمات مشترکین را از اصلی
ترین بخشهای شرکت عنوان نمود و با تاکید بر این مطلب که شما سقایان گمنام مردم
علاوه بر رسالت تامین آب شرب شهروندان ، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت
رسانی نیز باشید ، بیان داشت : بی تردید همکارانمان در خدمات مشترکین با تکریم
مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود . مدیر
عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه ی این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور
آبفا ، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان نمود و تصریح کرد : بی شک
اگر کارکنان شرکت از رفاه نسبی و احترام
لازم برخوردار باشند و توسط شرکت مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از
اهداف شرکت می باشد ، خواهند پرداخت . وی ادامه داد : ما برآنیم تا در ادامه ی
ارائه ی خدمات به پرسنل و ارباب رجوع ، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین نمائیم . مهندس قلندری
در ادامه ی سخنان خود نظم اداری را لازمه ی پیشبرد اهداف شرکت عنوان
و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار نمودن
مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان نمود .وی در پایان با اشاره ی مجدد به گرامیداشت
مقام شامخ شهدا ، از مدیران امور آبفا شهرستانها خواست تا از همکارانی که از
خانواده ی معظم شهدا می باشند تقدیر و
قدردانی گردد.
همین گزارش حاکی است در ادامه ی این برنامه مهندس شبانی معاون خدمات
مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن ارائه ی گزارشی جامع از
عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال 97، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت در
سال 98 پرداخت. وی در ادامه با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار داشت : معاونت
خدمات مشترکین با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد ، ضمن تاکید به اصل مشتری
مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین ، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم
در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرهای استان می
باشد. وی در همین راستا رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه ی خدمات مطلوب در حوزه ی
آبرسانی ، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب عنوان و توصیه هایی را مطرح نمود . مهندس
شبانی در ادامه با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت های خدمات مشترکین ، به بحث
در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان
داشت : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم چرا که هدف ما
ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است . مهندس شبانی نحوه ی ارائه ی خدمات مشترکین امور آبفا شهرهای
تابعه را مثبت ارزیابی نمود و بیان داشت :
در جهت تسهیل خدمات به شهروندان اخیرا توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات
مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این
توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت ، خدماتی مطلوب تر به
شهروندان ارائه گردد .وی در ادامه ی بیانات خود با ارائه ی راهکارهایی در خصوص
اصلاح روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به
سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم و ما
در این گذر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . شبانی با تاکید بر افزایش ظرفیتهای
ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح نمود : باید از پتانسیل های موجود در ادارات برای
استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات حداکثر استفاده را به عمل آوریم .
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است ، در ادامه ی این
کارگاه مهندس قناعت پیشه معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا فارس نیز طی سخنانی به
سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور اشاره و اظهار داشت : بر اساس این
سیاستها و اهداف که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی
با کیفیت مناسب می باشد و یک سیستم به هنگام ، فراگیر ، مطمئن و از نظر مالی
پایدار را تعریف می کند ، می بایست همه پرسنل خدمات مشترکین در راستای تحقق این
اهداف و سیاستها اهتمام کامل بورزند و با همتی مضاعف در جهت ارتقاء بیشتر سطح کیفی
خدمات شرکت ها گام بردارند .
همین گزارش می افزاید : در
ادامه ی این کارگاه آموزشی یک روزه مهندس
حق شناس مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، مهندس سید جلال موسوی مدیر دفتر خدمات
مشترکین، مهندس علیرضا دانش پرور مدیر دفتر وصول و درآمد ، مهندس صمد مرادی مدیر
دفتر بازرسی و کنترل و مهندس موسی محمودی سرپرست دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه
ها نیز به ایراد سخنانی در حوزه فعالیت
خود پرداختند.
گفتنی است در پایان این سمینار به مناسبت 22 اسفند روز گرامیداشت
شهدا، با اهداء هدایایی از 5 تن از برادران شهدای جنگ تحمیلی که در شرکت آبفا فارس
شاغل هستند تجلیل شد.