X
مدیرعامل آبفا شیراز بر فراهم آوردن شرایط مناسب برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز تاکید کرد.

 مدیرعامل آبفا شیراز بر فراهم آوردن شرایط مناسب برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیرازگفت: با برنامه ریزی درست و استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل‌ها همکاران آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام نوروزهستیم.
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، ا... ‌بخش نظرپور با اشاره به اقلیم مناسب شهر شیراز در ایام نوروز اظهار داشت:  برخورداری از امکانات رفاهی،توریستی و گردشگری و نیز وجود حرمین مطهر برادران حضرت امام رضا موجب اشتیاق مسافران نوروزی جهت سفر به کلانشهر شیراز شده و هر ساله پذیرای مهمانان کثیر نوروزی است.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی خاطر نشان کرد :شهر شیراز از لحاظ جمعیت در بین کلانشهرها،پنجمین شهر کشور است و با توجه به افزایش جمعیت ثابت و شناور و ورود مسافر و گردشگر و در پی آن افزایش تقاضای مصرف آب به ویژه در تعطیلات نوروز شرایط خاص دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت آبفا شیراز در ایام تعطیل در کنار فعالیت هایی که برای تامین آب شرب و جمع آوری فاضلاب انجام می دهد به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی است و اقداماتی را در نظر گرفته تا مسافران خاطره ای خوش از شیراز داشته باشند .

نظر پور اظهار داشت: در همین راستا با برگزاری جلسات متعدد اقداماتی چون تشکیل اکیپ نظارت و تشکیل کشیک نوروزی ،آماده باش نیروهای امداد و حوادث ، آماده باش پاسخگویی مرکز 122به شهروندان ،تامین تانکرهای سیارآبرسان  و  بهره مندی  حداکثر ظرفیت مخازن آب هماهنگی و برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر نظارت کامل بر امر آبرسانی و جمع آوری فاضلاب کلانشهر شیراز گفت: با برنامه ریزی درست و استفاده از تمامی ظرفیتها ، پتانسیل‌ها و با تلاش تمامی همکاران آماده خدمت رسانی در ایام نوروز هستیم.
تصاویر
  • مدیرعامل آبفا شیراز بر فراهم آوردن شرایط مناسب برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز تاکید کرد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری